Dagens klokke

Seiko Bullet (gårsdagens bilde, sorry)

4307612596_76e3a4c437_o.jpg


4306871243_19ed4cc92b_o.jpg
 
Panerai 312

Idag blir det en selvfølge å bære nyervervelsen - 312 på en Heroic18 :mrgreen::mrgreen:

Vil gjerne takke selger (KarlF) for en solid, trygg og rask handel. Kan anbefale han til alle! Yter meget god service
og er seriøs. Og jommen slengte han ikke med noen custom straps og annet nyttig stash på kjøpet :D

4311244816_24bcab2e13_b.jpg
 
Nydelig Henrik! Hadde på meg min i går!:cool:
Har forresten akkurat sittet å siklet på bildene av samlingen din...:cool:
bilde-105.jpg

Explorer i dag!:D
 
En nydelig Portuguese du har der Moore. Kanskje en av de fineste modellene på markedet IMO.
Hvordan er nøyaktigheten på klokken din?
Har lest at det kan være litt så som så på noen av de modellene.
 
En nydelig Portuguese du har der Moore. Kanskje en av de fineste modellene på markedet IMO.
Hvordan er nøyaktigheten på klokken din?
Har lest at det kan være litt så som så på noen av de modellene.

Tusen takk, UJU!
Jeg er veldig enig med deg; - det er en av de vakreste der ute. Ja, om ikke Det Vakreste. Iallefall innen IWC-produksjonen.
Nøyaktigheten?
Vel, her må nok andre eiere av samme ur (og dem er det jo et par av her ute,vet jeg), muligens bidra. Jeg har ikke selv målt mitt på sekundpresisjonen, faktisk.

På den annen side; - skal jeg ha et helt presist ur, måtte jeg kjøpt et quartz-ur.
Og det gjør jeg ikke.
Rett og slett fordi jeg nyter de mekaniske så altfor godt - med de små særpreg de har på avvik - som ikke utgjør noen vesentlighet for min del i det hele tatt;)

Men jeg skal ta en sjekk over en liten periode fremover, så kan jeg komme tilbake med resultatet.
:D
 
bilde-107.jpg

"Hjemmekontor" på hytta i dag. Dro opp i går kveld på familien. Deilig.
Debaufren får litt velfortjent wt!:D