Dagens klokke

Orient

Denne har fått svingt seg i dag....

Hei forresten! (første innlegg)
Min "klokkesamling" består av p.t 7 ur fra Seiko, Orient og Hamilton. Jeg befinner meg nok klart i 'affordable' delen av ur-spektumet - i alle fall i denne forsamlingen :)

4314217750_662ec6ec62_o.jpg
 
Denne har fått svingt seg i dag....

Hei forresten! (første innlegg)
Min "klokkesamling" består av p.t 7 ur fra Seiko, Orient og Hamilton. Jeg befinner meg nok klart i 'affordable' delen av ur-spektumet - i alle fall i denne forsamlingen :)

4314217750_662ec6ec62_o.jpg


Flott bilde, flott klokke og flott start, Ragamuffin!

Har lurt litt på et ur fra Orient selv...
 
Flott bilde, flott klokke og flott start, Ragamuffin!

Har lurt litt på et ur fra Orient selv...

Takk for det:)

Jeg er veldig fasinert av merket. Orient er svært mye klokke for pengene, IMO, i tillegg til at det er sjeldsynt her på bjerget (og ellers også, forsåvidt)
Om jeg skal trekke frem to andre favoritter (selv om det kanskje burde vært i en annen tråd) er det disse:

4311231995_be52d5aa3e_o.jpg

4296606218_000190a8fb_o.jpg
 
Idag blir det en selvfølge å bære nyervervelsen - 312 på en Heroic18

Vil gjerne takke selger (KarlF) for en solid, trygg og rask handel. Kan anbefale han til alle! Yter meget god service
og er seriøs. Og jommen slengte han ikke med noen custom straps og annet nyttig stash på kjøpet :D

4311244816_24bcab2e13_b.jpg

Takker for dette:D Gratulerer med nyanskaffelsen, ser helt topps ut!!
 
bilde-110.jpg

bilde-111.jpg

Mye lekkert her de siste dagene!
Er på hytta og har morgenkos foran peisen med en dobbel espresso - og milsub!:cool:
 
Jeg får vel bidra litt i denne tråden jeg også.

Jeg er veldig glad for at ingen kjøpte denne da den lå ute for salg like før jul. Jeg blir bare mer og mer glad i den og er nok en keeper.

001.jpg
 
Breguet Transatlantique Type XXI - Flyback.

Litt kvalitetstid - meaning; - ser litt på tiden og leser i boken, en tidlig lørdag ettermiddag....;)

IMAG0136.jpg

IMAG0131.jpg

IMAG0132.jpg