Dagens klokke

Omega Seamaster GMT.

Følger deg Anders på Seamaster'n. Nydelig bezel du har på din forresten. :D

DSC_0012.jpg
 
Hei igjen, topale. Selvfølgelig skrev jeg feil, jeg mente 14060.
Og jeg forstår synspunktene til Anders.
Sub eller sd - alle modellene er vakre og attraktive.:cool:
bilde-147.jpg

Følte jeg måtte legge inn dette bildet. Tatt akkurat nå på hytta foran pc'en mens jeg redigerer svaret til topale.:D

Takk! Ja som Anders sier, kan en nok ikke gå feil med noen av modellene. Men drømmen er selvfølgelig Milsub, selv om det nok aldri kan realiseres:D
 
Vårstemning i Kirkenes (nei, det er ikke ironi):

IMG_4148.jpg

............................:D............................
 
Etter snømåking inne, koser jeg meg inne i godstolen men espresso, nybakt biscotti og disse to:
Gemini-1.jpg

Soft City er en tegneserie av Pushwagner - den regnes som en av hans hovedverk. Bildene i serien "en dag i en manns liv" er hentet fra denne.

God søndag!
 
Etter snømåking inne, koser jeg meg inne i godstolen men espresso, nybakt biscotti og disse to:
Gemini-1.jpg

Soft City er en tegneserie av Pushwagner - den regnes som en av hans hovedverk. Bildene i serien "en dag i en manns liv" er hentet fra denne.

God søndag!

Skulle gitt mye for "selvportrett" av pushwagner. Relativt vanskelig å få tak i. Et mesterstykke i mine øyne.
 
Skulle gitt mye for "selvportrett" av pushwagner. Relativt vanskelig å få tak i. Et mesterstykke i mine øyne.

Ja, det er et kult bilde det.. Finnes vel i to utgaver også, hvis jeg husker riktig.

Er jo ikke mange årene siden disse kunne kjøpes for noen skarve tusenlapper!
 
En nokså "kjedelig" klokke, men kun i den forstand at den er vanlig her inne. (Virker som mange har en av skx007 i samlingen) Spør du meg ser den ut akkurat slik en diver skal.
2010-02-28%2015.01.08-1.jpg

Deilig å få satt den på lenke, da gummireimen som fulgte med ikke var noe særlig, spør du meg. Stiv og ugrei. En ting er i hvert fall sikkert: På disse mini-håndleddene skal det ikke noe større enn 42mm!
 
Vintage Datejust idag.. Skal leveres inn til Jonny for oversyn samt viserbytte senere idag - når jeg skal hente ut IWCen..:mrgreen:
f9d07072.jpg
 
Gammel Seamaster300 idag. Den eneste ulempen med denne klokken er at jeg sitter og stirrer henført på håndleddet mitt halve dagen istedenfor å jobbe.

P1000294.jpg