Første vintage Seiko i hende rett fra Filippinene. Satt godt på hånda må jeg si - mye bedre enn SKX007 kan jeg erindre
Første vintage Seiko i hende rett fra Filippinene. Satt godt på hånda må jeg si - mye bedre enn SKX007 kan jeg erindre
Hilsen fra Cannes - lite wifi, så blir ikke mye muligheter for surfing på TS dessverre... men dere får kose dere hjemme i Norge med den solen dere kan!
Hvordan har været vært i Cannes den siste uken, @GrandCarrera? Vi reiser ned på mandag, og de har meldt regn hele uken
Hvilken meldetjeneste bruker du @Thomas? Yr viser sol og 23-27 hele forbanna uken
Cushion case, nydelig. Må være en 6309-704X eller eldre 6309-7240?
@ThomasHvordan har været vært i Cannes den siste uken, @GrandCarrera? Vi reiser ned på mandag, og de har meldt regn hele uken
@Thomas
Jeg har selv vært i en liten by rett utenfor Cannes nå i litt over en uke og været har vært varierende.
Riktig nok alltid varmt. Men mere overskyet enn tidligere år.
Jeg pratet med en lokal bartender i går som bekreftet at dette året har vært uvanlig med tanke på værforhold.
I morgen sies heldighvis å skulle bli nydelig, å det passer egentlig ypperlig med klokkeshopping på tapeten .
Ha en riktig god tur!
Cushion case, nydelig. Må være en 6309-704X eller eldre 6309-7240?
Det er en 6309-7040 fra 1980 som kun har fått service