Dagens klokke

Første vintage Seiko i hende rett fra Filippinene. Satt godt på hånda må jeg si - mye bedre enn SKX007 kan jeg erindre

18615626-B9BB-434A-8D5A-4F0A61AA3D46-174-0000000B3B34F3C8.jpg
 
Hilsen fra Cannes :D - lite wifi, så blir ikke mye muligheter for surfing på TS dessverre... men dere får kose dere hjemme i Norge med den solen dere kan!





Båttur om et par dager, gleder meg!

 
Hilsen fra Cannes :D - lite wifi, så blir ikke mye muligheter for surfing på TS dessverre... men dere får kose dere hjemme i Norge med den solen dere kan!

Hvordan har været vært i Cannes den siste uken, @GrandCarrera? Vi reiser ned på mandag, og de har meldt regn hele uken :(
 
Redigert av en moderator:
Hvilken meldetjeneste bruker du @Thomas? Yr viser sol og 23-27 hele forbanna uken :D

Jeg går til en lokal spåkone.


Nei, neste uke melder de skiftende skydekke med fare for regn mandag til fredag. Har sjekket både yr.no, pent.no, storm.no, bbc weather, cnn weather....
 
Redigert av en moderator:
Hvordan har været vært i Cannes den siste uken, @GrandCarrera? Vi reiser ned på mandag, og de har meldt regn hele uken :(
@Thomas

Jeg har selv vært i en liten by rett utenfor Cannes nå i litt over en uke og været har vært varierende.
Riktig nok alltid varmt. Men mere overskyet enn tidligere år.

Jeg pratet med en lokal bartender i går som bekreftet at dette året har vært uvanlig med tanke på værforhold.

I morgen sies heldighvis å skulle bli nydelig, å det passer egentlig ypperlig med klokkeshopping på tapeten :).

Ha en riktig god tur!
 
Redigert av en moderator:
@Thomas

Jeg har selv vært i en liten by rett utenfor Cannes nå i litt over en uke og været har vært varierende.
Riktig nok alltid varmt. Men mere overskyet enn tidligere år.

Jeg pratet med en lokal bartender i går som bekreftet at dette året har vært uvanlig med tanke på værforhold.

I morgen sies heldighvis å skulle bli nydelig, å det passer egentlig ypperlig med klokkeshopping på tapeten :).

Ha en riktig god tur!

Ja, ypperlig å bruke en overskyet dag til shopping :) Det skal sies at vi skal til Nice, hvor det er meldt et annet vær enn i Cannes.

Ha en fortsatt god ferie, lcaustad :)
 
Redigert av en moderator:
@Thomas drit i været. Spis en god middag på Baoli og dra rett inn på utestedet etterpå. Slår aldri feil!
 
Redigert av en moderator:
Her var det lite klokker i dag:confused:


uansett, her tror jeg vi har sommerens kombo... For skeptikerne kan jeg si at det faktisk er ørsmå detaljer i orange på skiven også, den ytterste sekundringen PÅ SKIVEN har orange "dots" over 5,10, 15 osv...



Jeg testet uansett vanntetthet her om dagen, og den bør nok tåle bading... Hadde jeg ikke hatt et spesielt forhold til denne (og ja, jeg er ikke så "kul" at jeg ser sjarmen i å oversvømme et 7750 verk i saltvann) tror jeg jaggu at jeg skulle prøvd den mht et lite dykk også, som er planen i sommer.... Et eneste stusselig dykk... Det blir nok ikke til at jeg tør det...
 
Jeg har skrevet det før, men gjentar det gjerne: TS har gjort meg til en forfengelig snobb som til og med matcher klærne med klokken. ;)

862D89D4-4FAA-46E6-943D-FCD7026638EA-7499-0000063139A2DCA5_zpsb20ea381.jpg



I dag var det imidlertid tilfeldig - hvis ikke det var underbevisstheten min som gjorde det for meg.