Dagens klokke

God natt :)
P1220015.jpg


P1220012.jpg
 
God morgen!
Deilig å se Radiomir Black Seal her inne, olemol.
Det er vel bare et par tre stykker!?

Jaeger til morgenen i dag.
Skal på stor firma happening i kveld, da blir det Milsub på sort nato.:mrgreen:

53d0f657.jpg
 
Så det var du som stakk av med denne......

Denne visste jeg ikke engang fantes i dag tidlig, men da den dukket opp på Finn, så måtte jeg bare slå til. :D Beklager crappy bilde, skal se om jeg klarer å ta bedre senere.

21012011118.jpg


Norskkjøpt 5513 fra sent 60, tidlig 70-tall - Nyrestaurert.

Takk til Amund for rask og hyggelig handel.

Jeg siklet på den med en gang den dukket opp og skitne tanker som involverte salg av overflødige kroppsdeler dukket opp...... Pustet nesten lettet ut da jeg sjekket på kvelden og så at den var borte...... (bare for å gå på en annen smell noen timer senere alikevel). GRATULERER. DENNE ER BARE VAKKER.
 
Gammel sliter...

Ca 25 år gammel Seiko, den av mine klokker som har hatt det desidert tøffeste livet.
Jobbet da i byggebransjen og er ikke helt sikker på om det var klokke eller hammer som fikk mest dunk.
Den har ikke fått WT på ca 15 år, byttet batteri og den går like nøyaktig som når den var ny.
Liker jo best mekaniske klokker men, må jo bli litt imponert over driftsikkerheten på quarts.
Aldri vært på noen form for service, kun batteribytte.
Gummiremmen er så stiv, tørr og ubehagelig at det var fornuftig å bytte til Nato.
 
Redigert:
God morgen!
Deilig å se Radiomir Black Seal her inne, olemol.
Det er vel bare et par tre stykker!?

Jaeger til morgenen i dag.
Skal på stor firma happening i kveld, da blir det Milsub på sort nato.:mrgreen:

53d0f657.jpg

Takk for det Frodo :) Jeg har faktisk ikke oversikten over hvor mange det er :confused: Fornøyd er jeg i alle fall, denne blir nok en keeper.

Din master compressor er ett mesterverk til sammenlikning da, *sikle*:p
 
Det er noen få opplevelser i livet som er bedre enn å stå på ski i mørket etter en sprek bikkje på glatt føre med en hodelykt som bare nesten rekker langt nok til at man kan reagere tidsnok. Men ikke mange.

759093c6.png
 
Pam 249 er en av de flotteste Paneraiene jeg vet om. Så enkel, så ren og så historisk.
Også de blå visrerene... nice!!
 
BLING I KVELD :D:D:D:cool:

Etter innkjøpet av Superoacean II og DSSD så blir denne nesten for stor .....,men alt til sinn tid ;)

5378425685_101c632874.jpg


god kveld til godt folket der ut :D I kveld i Norges vakreste by :-o så har vi nå strålende sol og ca 24 grader i skyggen :D:D SKÅL !! (eg blir jævla morsom på rødvin:mrgreen:)