Dagens klokke

Takk for det! Flere bilder og omtale kommer, jeg har det bare så sykt travelt noen dager fremover nå.

Frokost

Våknet litt tidligere enn resten av familien i dag og listet meg forsiktig ut og tok en liten spasertur. Hentet deretter pc'n og stakk ned på den lokale kneipa og fikk meg en cafe solo mens jeg gledet meg over de siste timers hendelser på TS. Det ene tok det andre og ettersom jeg begynte å bli litt frokostsulten visste jeg ikke ordet av det før jeg hørte den kjente stemmen til kjerringa: "Jasså, er det her du sitter og mesker deg?"

Ferie er fint, dere:D

076.jpg

Alpha "Speedmaster"

På vei hjem fra Gardermoen etter en dagstur til London. Bra møte, men ingen store klokker. Den kuleste var min kollega sin Citizen quartz diver. Britene skuffet denne gang.

Så til min dagens. En skikkelig homage, men den skiller seg ut ved at subdials fungerer som 24-timersklokke, ukedag og dato istedet for kronograf. Syns også det er kulere når den store sekundviseren sveper. Det utrolige er at f@"$skapet holder tiden (selv etter et år etter jeg kjøpte den). Ca 400kr inklusive frakt fra Hong Kong :p

5856777979_62fe62962c.jpg

Veldig kul klokke, Krille.

Hallo, lille venn #2. (Bare rolig, jeg har ikke planer om å omgjøre dette til "Dagens kylling"-tråden.)

P6210342.jpg

"Vattentät".
Helt utrolig bra, krille!
Den ser flott ut. Nå skal jeg surfe meg inn på bloggen din og se om du har hostet opp en review!:D

Edit: nope. You too busy, man? Kåmigjena'! Mere bilder og info, takk!!

Review kommer, det kommer. Jeg er bare midt i flytting om dagene, så det meste av min tid går med til å gjøre det levelig her.....

En hilsen fra bassengkanten :D
Jeg har visst behov for en diver ;)

Se der ja, der var egen brukerprofil på plass, nok en ung mann på god vei inn i klokkegalskapens verden, gratulerer!
Håper "Minuteman" kan hjelpe deg å "holde bena på bakken" slik at det ikke tar helt av? 8) (haha) :D
Men..... en diver blir jo aldri feil, kanskje enda en Orange monster i familien, eller Black monster? (Seamaster?)
Fortsatt god tur og ferie.

En slektning hilser fra gamlelandet:

220611.jpg

Review kommer, det kommer. Jeg er bare midt i flytting om dagene, så det meste av min tid går med til å gjøre det levelig her.....

Flytting!!??
Gratulerer!
Sånn går det når man sprer sine gener og øker nasjonens produksjonsevne!:D

Se der ja, der var egen brukerprofil på plass, nok en ung mann på god vei inn i klokkegalskapens verden, gratulerer!
Håper "Minuteman" kan hjelpe deg å "holde bena på bakken" slik at det ikke tar helt av? 8) (haha) :D
Men..... en diver blir jo aldri feil, kanskje enda en Orange monster i familien, eller Black monster? (Seamaster?)
Tusen takk for det!

Har funnent en fin midsize seamaster på ebay til ca. 8.000,-, men vil ikke bruke så mye penger, så jeg håper jeg får den i konfimarsjonsgave av Minuteman neste år.
Dere får hjelpe meg å legge litt ekstra press på ham ;)