Dagens klokke

Den lange veien hjem...

04072011174-1.jpg


Blitt noen sene kvelder på jobb, håper det synes på lønnsslippen. Da skal jeg shoppe nato stropper til den store gullmedaljen.
 
Feirer ny Zulu ved posting av min første "dagens" :)

Velkommen i tråden som får deg til å ta bilder av klokkene dine i alle mulige rare situasjoner, og som gjerne fører til litt rare blikk fra utenforstående ;)

Railmaster er en vakker klokke! Det blir nok mitt neste kjøp, hvis jeg greier å spore opp en fin en.
 
Det var en herlig klokke, pejod.

Denne skulle du ha postet et bilde av tidligere. Synes også at den fargen på remmen var en fin oppkvikker og at den passer bra som sommerrem.
 
Den lange veien hjem...

04072011174-1.jpg


Blitt noen sene kvelder på jobb, håper det synes på lønnsslippen. Da skal jeg shoppe nato stropper til den store gullmedaljen.



Får virkelig håpe du ikke skal gå over Grønland med den klokken der. I går kveld kl 20.00 ble jeg forsøkt ranet med pepperspray på veg hjem fra jobb. Så fra nå av kler jeg meg shabby, uten ur og armbånd når jeg skal til/fra jobb. Fordømte møkkaby:eek:
 
Agassaiz, det var to smellvakre damer.

Som den enkle sjelen jeg er får jeg tanker om Explorer I når ser din Sinn. Kanskje jeg til og med kommer til å utsette Exploreren til fordel for denne...

GW står for noe av det fineste Omega har laget i nyere tid. Den er til og med ørlite grann finere enn 2254.50 - men bare litt :D

PS: For min del kan du gjerne poste ti dagens så lenge de holder dette nivået ;)
 
Som den enkle sjelen jeg er får jeg tanker om Explorer I når ser din Sinn. Kanskje jeg til og med kommer til å utsette Exploreren til fordel for denne...

Om du gjør dette kommer du fort til å angre. Det går ALDRI å kjøpe en klokke som likner på den du har lyst på. Du får ikke ro i sjelen før du har en Exp.