Dagens klokke

Får virkelig håpe du ikke skal gå over Grønland med den klokken der. I går kveld kl 20.00 ble jeg forsøkt ranet med pepperspray på veg hjem fra jobb. Så fra nå av kler jeg meg shabby, uten ur og armbånd når jeg skal til/fra jobb. Fordømte møkkaby:eek:

Jeez, hvor var dette da ?

Personlig styrer jeg for det meste bare klar av grønland, strengt tatt styrer jeg klar av det meste nedenfor olaf ryes plass.

Horribelt at det skal være sånn. Gikk det bra med deg da ?

IMG_1846.jpg

Nyervervet COSC-cronometer - se unboxing her: http://www.tidssonen.no/forum/showthread.php?7376-Utboksing-COSC-og-Quartz!&p=77404#post77404

Om du gjør dette kommer du fort til å angre. Det går ALDRI å kjøpe en klokke som likner på den du har lyst på. Du får ikke ro i sjelen før du har en Exp.

Enig! Men når det er sagt så er jo Sinn 656 en helt annen klokke enn Explorer med sine egne kvaliteter: Litt større, mørkere metall, mindre elegant men litt tøffere. Og den ser jo ut som et flyinstrument. Så på min ønskeliste står begge to :D

Minuteman, du må få prøvd på en 656 på desert sand (brun) nato! En knallkombinasjon som du ikke blir ruinert av heller.

Jeez, hvor var dette da ?

Personlig styrer jeg for det meste bare klar av grønland, strengt tatt styrer jeg klar av det meste nedenfor olaf ryes plass.

Horribelt at det skal være sånn. Gikk det bra med deg da ?

Var oppgangen fra Grønland og inn på siden av bussterminalen.. De fikk omringet meg(2stk) i en tynn gang. Heldigvis er jeg spretten av meg så jeg hoppet over muren, over et nettinggjerde og inn på selve bussentralen.

Den delen av Grønland der er helt grusom!
Her om dagen så jeg en far som tok av seg beltet og bandt det rundt føttene til sin 9-10 år gamle datter, for å lære henne at jenter ikke skal løpe.

Velkommen i tråden som får deg til å ta bilder av klokkene dine i alle mulige rare situasjoner, og som gjerne fører til litt rare blikk fra utenforstående ;)

Railmaster er en vakker klokke! Det blir nok mitt neste kjøp, hvis jeg greier å spore opp en fin en.

Enig med deg der, Semmern!
Jeg holdt på å kjøpe en tidligere i sommer, men syntes den var litt "slærkete" mellom endeleddene og luggsa. Det var hos Urmaker Jackobsen i Lillestrøm som du sikkert kjenner til du som vanker på Kjeller flyplass. Hvis du skal ha den på rem betyr det kanskje ikke så mye...

Enig med deg der, Semmern!
Jeg holdt på å kjøpe en tidligere i sommer, men syntes den var litt "slærkete" mellom endeleddene og luggsa. Det var hos Urmaker Jackobsen i Lillestrøm som du sikkert kjenner til du som vanker på Kjeller flyplass. Hvis du skal ha den på rem betyr det kanskje ikke så mye...

Oioi...er den der oppe enda? Da må jeg stikke innom en tur! Har faktisk ikke vært innom der. Er det i Lillestrøm sentrum?

Oioi...er den der oppe enda? Da må jeg stikke innom en tur! Har faktisk ikke vært innom der. Er det i Lillestrøm sentrum?

Om det er Railmasteren som Urmaker Jackobsen har (nå: hadde) i butikken, så tror jeg denne nå er blitt solgt. Jeg gikk lenge å "sikla" på denne. Den ble satt ned 30% sammen med en haug andre klokker, og forsvant.... Rett framfor nesen min :(
Jørgen (som mannen bak disken heter) skal nå bare satse på Breitling.

Det går mye i dykkeren om dagen; den har ikke vært under en eneste dråpe vann ennå, men stortrives i Skibsplasten. Noe stor for mine små ledd, får se om den blir her lenger enn over sommeren. Trade, anyone?

89407dbb.jpg

Sliter med å velge mellom His Highness of Chunkyness og Tidenes mest Elegante Diver. Heller mot LLD...
Blir vel halve dagen med hver da...

A4BBCA05.jpg