Dagens klokke

I fix :)

6021138066_a1cee25ee4_b.jpg


Du høyreklikker på bildet og velger enten kopier bildeadresse (mac) eller vis info (windows). Der finner du bildeadressen, den skriver du forran og bak. Event. klikker på bildeknappet som ser ut som et lite grønt lerret.

Lykke til, håper du forstod min klønete forklaring.
 
I fix :)

6021138066_a1cee25ee4_b.jpg


Du høyreklikker på bildet og velger enten kopier bildeadresse (mac) eller vis info (windows). Der finner du bildeadressen, den skriver du forran og bak. Event. klikker på bildeknappet som ser ut som et lite grønt lerret.

Lykke til, håper du forstod min klønete forklaring.[/QUOTE]

får ikke opp det på flickt=/
 
får ikke opp det på flickt=/

Jo, men du må velge hvilken størrelse du vil ha det i først (Medium 500, Medium 640, Large eller Original). Så får du opp valget Kopier bildenettadressen (eller hva nå det heter i nettleseren din) ved å høyreklikke på bildet som vises.
 
Blir nesten litt i overkant å matche såpass, men jeg har denne piquet'en fra Scotch & Soda som passer ganske bra med Electric Blue på TS-NATO ;)

IMG_0233.jpg
 
Very handsome, Semmern. Send meg en PM når du skal flippe den skjorta ;)

Altenativt kan du gi meg navnet på herreekviperingsforretningen der den kan erverves. Antar at jeg må inn til selveste hovedstaden i den forbindelsen og da kan denne turen kombineres med litt glåming hos herrene Bjerke, Lie og Tidemann. Mulig jeg tar med sjekkheftet og handler meg en Inex på Tveitasenteret også.
 
Very handsome, Semmern. Send meg en PM når du skal flippe den skjorta ;)

Altenativt kan du gi meg navnet på herreekviperingsforretningen der den kan erverves. Antar at jeg må inn til selveste hovedstaden i den forbindelsen og da kan denne turen kombineres med litt glåming hos herrene Bjerke, Lie og Tidemann. Mulig jeg tar med sjekkheftet og handler meg en Inex på Tveitasenteret også.

Den er noen år gammel, så jeg vet ikke om den er mulig å få tak i lenger..kjøpte den for to år siden på vareprøvesalg arrangert av Scotch & Soda her i byen. Kjenner en som kjenner en som inviterte meg med.. :) Men S&S selges i noen butikker på Paléet (hvor urmaker Christensen holder til, så der må du nok innom og titte litt på Omega, de pleier å ha en PloProf og mye annet snacks der ;) ), og hvis jeg ikke husker helt feil, på Eger og Ferner også. Muligens flere steder, men jeg kommer ikke på noen i farta :)
 
Seamaster i sitt rette element. Det renner inn med pal, torsk, makrell, lyr osv. Tror vi har funnet en bra spot :)
TBE_9502.jpg


Byttet til annen Seamaster for kvelden:
TBE_9519.jpg
 
Den er noen år gammel, så jeg vet ikke om den er mulig å få tak i lenger..kjøpte den for to år siden på vareprøvesalg arrangert av Scotch & Soda her i byen. Kjenner en som kjenner en som inviterte meg med.. :) Men S&S selges i noen butikker på Paléet (hvor urmaker Christensen holder til, så der må du nok innom og titte litt på Omega, de pleier å ha en PloProf og mye annet snacks der ;) ), og hvis jeg ikke husker helt feil, på Eger og Ferner også. Muligens flere steder, men jeg kommer ikke på noen i farta :)

Volt har vel også noe fortsatt.
 
Hatt en super ferie, men deilig å komme hjem også. Stygt redd ferien spiste litt av klokkekontoen også. Altså ar klokkekonto dessverre ble konvertert til feriekonto.


dc46e5aa.jpg
 
Hatt en super ferie, men deilig å komme hjem også. Stygt redd ferien spiste litt av klokkekontoen også. Altså ar klokkekonto dessverre ble konvertert til feriekonto.
Du kan jo trøste deg med at a) du allerede har en klokke og at b) den er en av de flotteste klassikerene der ute :)


Så ingen grunn til å la gårs-Dagens få hvile i dag :)

6024943224_2420a94edc_o.jpg
 
Etter 15 uker var det tilbake på kontoret! Litt blandete følelser på om det er ok eller ei. Uansett fikk GMT master ta følge med meg idag :)
3aed394d.jpg
 
...Stygt redd ferien spiste litt av klokkekontoen også. Altså at klokkekonto dessverre ble konvertert til feriekonto.

Hva!?! Kan konti konverteres den veien? Jeg har i lengre tid forsøkt å konvertere ferie/sparekontoen til klokkekonto uten annet resultat enn syrlige bemerkninger fra finans- og administrasjonsministeren...
 
Hva!?! Kan konti konverteres den veien? Jeg har i lengre tid forsøkt å konvertere ferie/sparekontoen til klokkekonto uten annet resultat enn syrlige bemerkninger fra finans- og administrasjonsministeren...

Mye som tyder at mange her inne har et ønske om ny finans- og adminstrasjonsminister. Det er ikke veldig uvanlig at det vi oppfatter som løfter egentlig bare er valgflesk. Et uttrykk som ofte benyttes nå om dagen er: Det er en tid for alt. Jeg vil føye til at disse ministrene kan miste sin popularitet og risiskere at de blir kastet eller flippet når den tid kommer.

:D:D:D
 
Det beste jeg liker med min TT DJ 116233 er at den har Roulettskive i datovisning. (rød
/sort annhver dag for de som ikke vet)
Jeg er oppvokst med at rød dag er det samme som fridag. Nå tar jeg altså fri annvher dag.....som i dag! Deilig. :D


IMG_5020_ny_web_2.jpg


Klokken er en Z serie, ss/yg DJ 116233 produsert i 2007.

IMG_5020_ny_web_1.jpg



-M-