Dagens reim

Dagens er nok en 24/24 GSD reim på børstet pvd spenne. Som GSD ellers er reima tykk, men fikk Greg denne gangen til å smelte endene i motsetning til den vanlige prosessen. Dette gjør at reima glinser litt i profil og et litt annet inntrykk enn andre reimer. Som folk sikkert nå skjønner er jeg en GSD junkie ;)
VEumysa.jpg

EgcdcyR.jpg

N3XDTdt.jpg
 
Dagens er en tropical reim jeg fikk av gg her inne på TS for en stund tilbake. Har vært fan av tropical reimer siden første gang jeg prøvde den som følger med Oris 65. Ingenting slår den reima når det kommer til tropical mener jeg, men denne er nær innpå. Ukjent leverandør både på spenne og reim, men kvaliteten er god. Anbefales å prøve tropical om en skal til varmere strøk, bestill da gjerne som rally type for lufting :)
RbOZRsT.jpg

k1Qdfu7.jpg
 
Har ventet i månedsvis på denne pga produksjonsproblemer. Derfor meget hyggelig melding fra Bjerke igår da den var klar til henting. Til info så bestilte de tre av denne, så løp å kjøp, to 24/22 igjen i butikken. Skal man først kjøpe en OEM reim, kjøp denne! For de som lurer, så er det denne som blir levert med limited edition modellene og har bare vært produsert i 26/22 frem til nå. Spenna som er montert på er OEM titan 22mm.
LYJz8z2.jpg

2YUAxm8.jpg

oFnFKai.jpg