Takk @BigT, det kan jeg finne noe trøst i. Da krysser jeg fingrene.
M mr.quick Medlem 24. mai 2020 Innlegg 253 Sted Jæren 31. des. 2024 #1.161 Takk @BigT, det kan jeg finne noe trøst i. Da krysser jeg fingrene. Reaksjoner: BigT
R Raniets Medlem 10. okt. 2023 Innlegg 543 Sted Rogaland onsdag kl. 00:57 #1.162 Reaksjoner: hvollan og Kruttskjegg
M mr.quick Medlem 24. mai 2020 Innlegg 253 Sted Jæren onsdag kl. 18:36 #1.163 Ingen her inne som har en såkalt "brannock device" de har lyst til å selge?
B Blodstrupmoen Støttemedlem Medlem 20. mai 2011 Innlegg 1.576 Sted Sunnfjord torsdag kl. 00:53 #1.164 mr.quick skrev: Ingen her inne som har en såkalt "brannock device" de har lyst til å selge? Klikk for å utvide... Legg et a4 ark inntil en flat vegg og sett foten opp på arket helt inn til veggen . Tegn rundt foten med en tusj . Værsågod Reaksjoner: Kruttskjegg
mr.quick skrev: Ingen her inne som har en såkalt "brannock device" de har lyst til å selge? Klikk for å utvide... Legg et a4 ark inntil en flat vegg og sett foten opp på arket helt inn til veggen . Tegn rundt foten med en tusj . Værsågod
M mr.quick Medlem 24. mai 2020 Innlegg 253 Sted Jæren torsdag kl. 14:37 #1.165 Blodstrupmoen skrev: Legg et a4 ark inntil en flat vegg og sett foten opp på arket helt inn til veggen . Tegn rundt foten med en tusj . Værsågod Klikk for å utvide... Har gjort dette flere ganger, men føler meg ikke veldig klok av det. Føles veldig upresist.
Blodstrupmoen skrev: Legg et a4 ark inntil en flat vegg og sett foten opp på arket helt inn til veggen . Tegn rundt foten med en tusj . Værsågod Klikk for å utvide... Har gjort dette flere ganger, men føler meg ikke veldig klok av det. Føles veldig upresist.
B Blodstrupmoen Støttemedlem Medlem 20. mai 2011 Innlegg 1.576 Sted Sunnfjord torsdag kl. 15:12 #1.166 mr.quick skrev: Har gjort dette flere ganger, men føler meg ikke veldig klok av det. Føles veldig upresist. Klikk for å utvide... Du måler bredeste punkt og lengste . Helst i cm om du skal ha mondo str . Ta et skyvelær over foten og dobbeltsjekk, om du skal ha det veldig tett på.
mr.quick skrev: Har gjort dette flere ganger, men føler meg ikke veldig klok av det. Føles veldig upresist. Klikk for å utvide... Du måler bredeste punkt og lengste . Helst i cm om du skal ha mondo str . Ta et skyvelær over foten og dobbeltsjekk, om du skal ha det veldig tett på.
M mr.quick Medlem 24. mai 2020 Innlegg 253 Sted Jæren lørdag kl. 17:12 #1.167 Gårsdagens: Tricker's Bourton Barker - Ukjent modell, men lik Nairn med full Commando-såle. Og dagens: Red Wing 8208. Reaksjoner: sunshine, Jone, Kruttskjegg og 2 andre
Gårsdagens: Tricker's Bourton Barker - Ukjent modell, men lik Nairn med full Commando-såle. Og dagens: Red Wing 8208.
kvasbo Medlem 2. okt. 2010 Innlegg 1.171 Sted Oslo søndag kl. 13:21 #1.168 Nok et par Red Wings begynner å bli inngått Reaksjoner: hvollan, Thorvald, jvj75 og 3 andre