den hvite sålen
Hvis du er noenlunde til å ta vare på skoene dine, har du minst halvparten av levetiden til overlæret igjen når den hvite sålen er utslitt... kan med hell såles om til noe annet selv om den hvite er ikonisk.
den hvite sålen
Hvis du er noenlunde til å ta vare på skoene dine, har du minst halvparten av levetiden til overlæret igjen når den hvite sålen er utslitt... kan med hell såles om til noe annet selv om den hvite er ikonisk.
Mener "Steget Videre" i Tromsø randsyr: https://www.stegetvidere.no/Absolutt ikonisk, bare ikke en stil jeg føler meg like komfortabel med.
Egentlig hadde jeg gjerne hatt Dainite-såler, men det viser seg at ingen (?) kan randsy i Norge.
Her kan du få endret sålen med mer.Absolutt ikonisk, bare ikke en stil jeg føler meg like komfortabel med.
Egentlig hadde jeg gjerne hatt Dainite-såler, men det viser seg at ingen (?) kan randsy i Norge.
I hvert fall med hvite lisser, som jo har en egen betydning i det miljøetBurde kalles for "Hooligan's Deluxe».
Ja, skolissene er originale og ble aldri byttet.I hvert fall med hvite lisser, som jo har en egen betydning i det miljøet