Dagens trening

Dagens klokkebilde etter 4x4 med opp og nedkjøring..pluss barnevogn på slep
IMG_1491.JPG IMG_1490.JPG

Har levert om lag 28 timer med øks, sag, machete og annet tilbehør i skog, kratt og annet bannskap rundt meg de to siste ukene. Det går crossfit, strongman og det hele en lang gang hva angår kraftanstrengelse og kroppsbeherskelse. Burde egentlig gjort dette enda oftere. Elsker og hater det, men føles utrolig deilig!

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: trippelj
Någon med Oslo maraton erfarenhet? Signat upp mig på min första maraton i år. Funderar lite på gel/bars ol.

Fy fan hel maraton är något helt annat än halv. Gelén funka bra och löpningen kändes väldigt kontrollerad i 35k. Sen kom den berömda väggen. Kramp i bägge benen och snigelfart sista 7k.
IMG_3245.jpg

Någon annan som sprang idag?

Fy fan hel maraton är något helt annat än halv. Gelén funka bra och löpningen kändes väldigt kontrollerad i 35k. Sen kom den berömda väggen. Kramp i bägge benen och snigelfart sista 7k.
Vis vedlegg 58086

Någon annan som sprang idag?
Respect! Jeg løp halv i dag, 18 sekunder raskere enn du passerte på @Ceramic, og en runde til hadde vært utenkelig. Still, ny PB for meg, så jeg er fornøyd... :)

Hva ble sluttiden?

• Liker
Reaksjoner: natu86
Respect! Jeg løp halv i dag, 18 sekunder raskere enn du passerte på @Ceramic, og en runde til hadde vært utenkelig. Still, ny PB for meg, så jeg er fornøyd... :)

Hva ble sluttiden?

Tack :). Det var betydligt tyngre än väntat. Hade 3:15 som mål. Men kramp i bägge benen sista 7k och snigelfart gav en sluttid runt 3:30.

• Liker
Reaksjoner: Xalle
Kjekt å endelig få lov av fysioterapeut å trene litt hardere ☺️ men ikkje so kjekt at eg no tydeligvis sliter med å ta 5 repetisjoner med 60 kilo i benkpress.. blir slapp av å ha sittet i ro sia februar. Jaja har no litt å jobbe mot da ☺️

merker jeg blir lett aggressiv de dagene jeg ikke trener, men jeg blir også lett aggressiv når jeg trener for mye, så litt slitsom balansegang til tider...

IMG_0359.JPG

Gratulerer med å klare eget mål :) Få ting som kan måle seg mot å klare personlige mål man har jobbet for.

• Liker
Reaksjoner: Preacher