Kveldens kajakkrunde fra Søvikneset - Kyrkjetangen - Skjoldabukta og så hjem igjen..
Neineinei. Fra toppen på andre siden. De øverste gårdene ligger på sørsiden mener jeg. My bad.Så du er fra selve Sætregården?
Du får gi et ord neste gang du er på gamle trakter da, så kan vi ta en trenings-GTG.
Mye røde dager, utenlandstur og oppussing av leilighet gjør sitt for å dra ned totalen, men mai er ikke så halvgal på løpingen alt tatt i betraktning. Spesielt deilig er det når man finner rytmen og endelig kan få løpt litt roligere. Vis vedlegg 95429
Hva slags app er det?
Ble 15.11 i går, vurderer å prøve meg på litt intervalltrening for å justere pumpen litt.Hva ble tiden?
Tur opp Ulriken i dag, joggetur over vidden og ned til skansemyren. Nydelig å gå når det er så tørt og fint som nå. Har byttet ut Forerunner 235 til 935, så det var en liten testtur.
22:53 fra Montana til masten på Ulriken.Hva ble tiden, om jeg tørr spørre, @Lien ? Er ganske identisk til løypen løpelaget "Løper fra ansvar" kjører for tiden, bare at vi legger på høyden - ulrikken på starten og skansemyren - høyden på slutten av sløyfa.
22:53 fra Montana til masten på Ulriken.
1:26:07 fra mast til mast Ulriken - Rundemanen og 43:28 Rundemanen - Skansemyren. Har ganske nylig tatt opp jogging på fjellet som treningsaktivitet, så beina var ganske skutt når jeg kom til Rundemanen. Siste stykket ble stort sett utført med rolig gange.
Vi har litt intern rivalisering i vennegjengen, så da gjelder det å satse . Leker litt med tanken om å melde meg på BCM til neste år, men har tenkt at det kanskje er fornuftig å starte på litt mykere ulendt terreng, før jeg går over på asfalt.Imponerende tempo da! Er en herlig tur og mørbanker bein ganske så grundig. Vi tok sløyfen totalt fra sentrum til sentrum på 2 timer 30 ca. her for ikke så lenge siden, og da var det alt fra lette oppkast til kramper i magemusklatur å spore blant deltagere (i tillegg til bein som knapt fikk stavret seg innom McDonalds)