Gratulerer og godt levert! Lørdagen var helt fantastisk, dessverre var fredagen litt fuktig, men det er et meget bra arrangement.Høstens mål ble oppnådd på lørdag, til tross for ankelbrudd i mai, nemlig gjennomført Stoltzekleiven Opp.
Det ble en solskinnshistorie fra start til slutt (bokstavelig talt, været var gnistrende flott), med ny bestetid. Dog lå tanken om hva som kunne ha vært, uten det forbaskete ankelbruddet, og murret. Men, det får bli neste høst!
Vis vedlegg 165410
Høstens mål ble oppnådd på lørdag, til tross for ankelbrudd i mai, nemlig gjennomført Stoltzekleiven Opp.
Det ble en solskinnshistorie fra start til slutt (bokstavelig talt, været var gnistrende flott), med ny bestetid. Dog lå tanken om hva som kunne ha vært, uten det forbaskete ankelbruddet, og murret. Men, det får bli neste høst!
Vis vedlegg 165410
Er du fremdeles i treningsbobla?Da var man påmeldt Bergen-Voss 2020..i puljen på under 7 timer Så får vi se om det viser seg i overkant ambisiøst
Flere her inne som skal?
Friskt tempo på treningstur, det der! Hva er målet på maratonet?Dagens langkjøring ble gjennomført i et fantastisk høstvær. Skulle nok kunne fjernet litt tid fra resultatet om jeg ikke løp over Aker Brygge, men det er sikkert en bonus helsegevinst av å løpe hinderløype rundt turister og mosjonister. Lover godt for første maraton i Skottland til høsten.
Vis vedlegg 178289
Friskt tempo på treningstur, det der! Hva er målet på maratonet?
Uten at jeg kjenner løypa i Skottland, så tror jeg du kan heve ambisjonsnivået. Jeg har pers på 1:35 på halv (i Oslo), og løp min første hele (i Berlin) i fjor på 3:28. Finn en fartsholder til 3:30 og heng deg på, drikk godt, bank innpå gels du tåler, så skal det gå finfint!Det er vanskelig å si, med tanke på at jeg aldri har prøvd tidligere, men hadde vært morsomt å komme under 3:50! Er noe med den den terskelen på 4 timer som er fristende å få til. Men igjen: for alt jeg vet kollapser både knær og lunger ved 30km
Uten at jeg kjenner løypa i Skottland, så tror jeg du kan heve ambisjonsnivået. Jeg har pers på 1:35 på halv (i Oslo), og løp min første hele (i Berlin) i fjor på 3:28. Finn en fartsholder til 3:30 og heng deg på, drikk godt, bank innpå gels du tåler, så skal det gå finfint!