Supert å skøyte Birken nå, topp forhold med start på Rena og målgang på Lillehammer - sov der og så skøyta tilbake til Rena neste morgen. 108 km.
Har du noen gode tips til gravel-turer i østmarka @Ceramic ?
Nej tyvärr inte. Cyklat ett par turer till haukåsen radartårn men bor på andra sidan så blir oftast direkt ut i nordmarka och ring 4/5.
Har tänkt ta denna en dag. Ser dock inte ut att vara väldigt mycket grus även om service course nämner den som en gravel tur.
Vis vedlegg 241099
Vis vedlegg 241100
Er det noen som har erfaring med Kreatin? Pros and cons
Da er det bare å prøve å orientere seg i jungelen av Kreatinprodukter
Holder sånn passe oversikt over treninga i hodet, men liker excel-opplegget ditt.En helt annen ting, er det flere her som tracker trening i Excel for å kunne analysere trender i ERM og lignende?
Vis vedlegg 276409
Opplever at enkelte syns dette er mer en litt nerd, men ville ikke forundre meg om det finnes noen likesinnede her inne.
Trener generel styrke, legger ikke vekt på noe spes- annet enn at jeg har som mål og nå 200 i markløft. Er sikkert lurt med med tyngre løft og lengre pauser for å nå målet fortere, men har gitt meg selv tid til jul så har god tid. Har tenkt og holde en kroppsvekt jeg trives med også så det får ta den tida det tar@Carrera
Jeg tar også kortere pauser på supplerende løft, men treningsprogrammet jeg kjører nå er spesifikt rettet mot styrkeløft. Målet mitt er altså rettet mot en, tung repetisjon og når målet er å løfte maksimalt er det en fordel å være noenlunde fresh i forkant. Du trener kanskje mer generelt for styrke/muskelvekst, og da gir kortere pauser mening.
Det fine med å ha en oversikt i Excel er at jeg kan hive alt over i grafer og analysere progresjon over tid. Selvfølgelig irriterende når trenden er synkende, men hvis utviklingen stagnerer kan jeg alltids gå inn og justere programmet. Nedgangen nedenfor skyldes at jeg har byttet fra en treningsblokk til en annen så den bekymrer meg ikke spesielt mye
Vis vedlegg 276444