chrbir
Støttemedlem
Kjølt til sunnmørsk sommertemperatur, 9,5 °C.
Ja, så trenger litt tid i glasset, men har heldigvis tre flasker til.Er denne fremdeles litt ung eller?
Jeg har én 08 igjen, så den ligger trygt i skapet sammen 08 cristal (til de skal drikkes om noen år). Priser nå er jo blitt så hinsides at det er tøys å vurdere å kjøpe fler.Ja, så trenger litt tid i glasset, men har heldigvis tre flasker til.
Hvorfor? Det er laget for å drikkes. Jekk den og nyt med god samvittighet.Jeg har én 08 igjen, så den ligger trygt i skapet sammen 08 cristal. Priser nå er jo blitt så hinsides at det er tøys å vurdere.
Ser at jeg var veldig lite tydelig i den posten, rettet nå.Hvorfor? Det er laget for å drikkes. Jekk den og nyt med god samvittighet.
Da er vi enigSer at jeg var veldig lite tydelig i den posten, rettet nå.
Enig - og på Nordpolet i Longyearbyen koster denne 140,-, så den har blitt husets hos oss.God til hjemmelaget pizza med Italiensk salami, tomat og 4 typer revet ost stekt på en steinplate. Men kanskje enda bedre alene. En av de bedre Barbera Alba vi har hatt på en stund.
Vis vedlegg 375044
Ca. En hundrelapp å spare på å flytte til Svalbard da. Tenkte seriøst på å flytt dit for noen år tilbake, etter ett par turer dit både på vinteren og på sommeren. Kona fikk lett jobb der, men det var litt være for en tulling som meg, med spisset kompetanse.Enig - og på Nordpolet i Longyearbyen koster denne 140,-, så den har blitt husets hos oss.
En fin plass for tullinger, og gode muligheter for fjernarbeid.Ca. En hundrelapp å spare på å flytte til Svalbard da. Tenkte seriøst på å flytt dit for noen år tilbake, etter ett par turer dit både på vinteren og på sommeren. Kona fikk lett jobb der, men det var litt være for en tulling som meg, med spisset kompetanse.