Et sekund hadde jeg glemt at retur på polet er en veldig enkel sak! Kanskje jeg også leverer inn et par feilkjøp…
Du trenger ingen annen begrunnelse enn at den ikke smakte. De kan ikke forlange at folk skal kunne redegjøre for hvilken feil det er på vinen, men de spør siden de må oppgi årsaken når retur registreres.
Du kan helt fint returnere uåpnede flasker og få pengene tilbake. Så fremt det du leverer fortsatt er i sortimentet. Gjorde det med 5 stk Next Vintage etter å ha kjøpt 6..Forstår dette, men dette må da gjelde åpnede flasker? Altså ikke komme tilbake med 3-4 uåpnede?
Du kan helt fint returnere uåpnede flasker og få pengene tilbake. Så fremt det du leverer fortsatt er i sortimentet. Gjorde det med 5 stk Next Vintage etter å ha kjøpt 6..
For min del bruker eg kun zalto universal etter tips fra @Edzilla . Er og desse Vinmonopolet bruker til all smaking meg bekjent. Treng kun dette imo.Noen her som er gode på glass?
Jeg er på utkikk etter nye vinglass, i første omgang til rødvin.
gikk inn på riedel sine sider og ble kun forvirret, vanvittig mange varianter! Hvilke to-tre glass varianter er det fint å starte med?
Klart du kan Jeg har selv levert tilbake flere godt mente gaver jeg har fått fra venner og familie, men som rett og slett ikke treffer min smak. Trenger ikke en gang kvittering... Uåpnet, i god stand, med en hyggelig forklaring om at jeg er en særing som det er vanskelig å kjøpe gaver til Aldri vært noe problem.Forstår dette, men dette må da gjelde åpnede flasker? Altså ikke komme tilbake med 3-4 uåpnede?
Zalto Universal, Burgund og Bordeaux. I den rekkefølgen. Så er du godt beredt på hva enn vinverdenen har å by på.Noen her som er gode på glass?
gikk inn på riedel sine sider og ble kun forvirret, vanvittig mange varianter! Hvilke to-tre glass varianter er det fint å starte med?
Noen her som er gode på glass?