8600,- hos Omega i følge https://www.omegawatches.com/customer-service/interventions-and-prices/price-calculator
Jeg ventet bare 8 mnd fra lansering til levering på forrige Silver Snoopy Award, og jeg fikk min tidlig.Noen som har fått snoopy i norge nå ?
Favoritt nå om dagen er denne fra Martü. Gode reimer til gode priser. Fått tilpasset lengde slik at den sitter som et skudd. Anbefales.Hei! Trenger litt inspirasjon! Har en Speedy Hesalite 3861 og er ekstremt fornøyd med den. Men, jeg er på leting etter noen gode skinnremmer. Myke, god kvalitet og gjerne i lys brun utførelse. Synes jeg har trålet ulike leverandører nok nå til å påstå at jeg har gjort en god grunnjobb. Har vært innom Bulang&Sons, B&R bands, Molequin, Watchgecko, Watchobsession +++. Men, har liksom ikke helt falt ned på et svar ennå...
Så derfor: Hva er din favorittrem til Speedy og hvor fant du den?
På forhånd takk!
Moonswatch, flere tusen kroner for en klokke i plastikk, og noen betaler langt over dette i annenhåndsmarkedet. Vel hver sin smak. Har hørt at Omega ble presset inn på dette fra Swatch group, kan forstå at Omega var negative. Hva blir det neste; Patek Philippe i plastikk?
Greit, ser den; det er bare en klokke!
@Andreasvikan betalte 6800kr meldte han tidligere i denne tråden. Han kan kanskje fylle inn på tilgjengelighet osv?Noen som vet om det er lett å få en AD i Norge til å kjøpe en Speedmaster Moonwatch 2021 (310.30.42.50.01.002) lenke? Evt om andre butikker selger det, og vet hva jeg må regne med å betale?
@verde @hbf Hei dere,@Andreasvikan betalte 6800kr meldte han tidligere i denne tråden. Han kan kanskje fylle inn på tilgjengelighet osv?
Spurte du om å kjøpe lenke også bestilte de den for deg fra Omega?Tror jeg betalte omtrent 8k da jeg kjøpte min lenke ifjor sommer hos Thune.
Spurte du om å kjøpe lenke også bestilte de den for deg fra Omega?
Noen som vet om det er lett å få en AD i Norge til å kjøpe en Speedmaster Moonwatch 2021 (310.30.42.50.01.002) lenke? Evt om andre butikker selger det, og vet hva jeg må regne med å betale?