Den o' store Omega Speedmaster-tråden

Screenshot_20220302.png
 

Ikke lett å vite hva som skjer, men siden den er 50 års jubileum klokke blir den nok ikke produsert til evig tid.
Selv om den ikke er "limited edition" så er det begrenset produksjon som igjen gir svært få klokker til kunder foreløpig.
Frykter derfor at toget har gått for mange og en del blir skuffet. Artig illustrasjon @mikabango
 
  • Liker
Reaksjoner: mikabango
Det er ikke kommet noen Snoopy til Norge. Det skal ha blitt levert en stk i Skandinavia så langt. Info fra Omega er at de skal komme og at det skal produseres nok til alle, det vil bare ta tid.

Takk for oppdatering!

Har du kanskje også noe informasjon fra Omega rundt Speedmaster 321 i stål?
 

Off topic, men hvilket tastatur er det?

Sitter og tenker på enten den nye lenka(hvis den passer), omega nato rem, evnt skinn/lær.

20220303_152321.jpg


Noen rem-forslag til en slik broadmaster? Nato eller noe annet. Den @havarduf hadde på sin speedmaster var fin(posta litt lenger opp), eksempelvis.

Er omegas nato-remmer til 1700-1800 verdt det?
Av nato så synes jeg denne ser bra ut, men litt av en pris.
Screenshot_20220305-084834_Brave.jpg
 
Off topic, men hvilket tastatur er det?

Sitter og tenker på enten den nye lenka(hvis den passer), omega nato rem, evnt skinn/lær.

Vis vedlegg 282697

Noen rem-forslag til en slik broadmaster? Nato eller noe annet. Den @havarduf hadde på sin speedmaster var fin(posta litt lenger opp), eksempelvis.

Er omegas nato-remmer til 1700-1800 verdt det?
Av nato så synes jeg denne ser bra ut, men litt av en pris.
Vis vedlegg 282698

Det var vel denne tenker jeg:
 
  • Liker
Reaksjoner: Nilsi_tl
Takk for oppdatering!

Har du kanskje også noe informasjon fra Omega rundt Speedmaster 321 i stål?
Det kommer lite info om 321. Vi har hatt den i bestilling siden den ble lansert, men får ingen datoer. Den ligger fremdeles som bekreftet ordre, så den kommer til slutt. Etterspørselen overstiger tilbudet mange ganger, så det tar tid. Mtp hvordan den produseres er det ganske enkelt å forstå, selv om vi gjerne skulle hatt noen. Sånn er det med de mest populære modellene til de mest populære merkene.
 
  • Liker
Reaksjoner: KentOve
Det kommer lite info om 321. Vi har hatt den i bestilling siden den ble lansert, men får ingen datoer. Den ligger fremdeles som bekreftet ordre, så den kommer til slutt. Etterspørselen overstiger tilbudet mange ganger, så det tar tid. Mtp hvordan den produseres er det ganske enkelt å forstå, selv om vi gjerne skulle hatt noen. Sånn er det med de mest populære modellene til de mest populære merkene.

Nok en gang takk for oppdatering!

Da krysser jeg fingrene. Jeg snakket litt med Omega`s representanter på OWF i fjor, og de var ikke meget positive.
 
Hva kan være galt?
Speedyen min har sluttet å gå. Når jeg skal trekke opp urverket kjenner jeg markant motstand, såppas at jeg ikke vil ta i mer. Krona kan derimot skrus «feil vei» uten problem.
Har brukt den daglig et par mnd og kan ikke huske at den har fått seg et slag eller lignende det siste døgnet.

Hva koster det for en service av speedy moonwatch i disse dager?