Det er vel minst to, der den ene lå ute for salg i en kort periode tidligere i dag, men ble OHPF kjapt...Er det ingen TINTIN´s her på sonen?
Den solgte du for fort Var i ferd med å tømme sparekontoen, pante flaskene i garasjen og selge unna en fjern slektning når du endret til OHPF. Jaja, sikkert greit for sparekontoen og ekteskapet. Og slektningen..Jeg syntes sort/rød OEM Nato så bra ut på min nylig solgte "Tintin":
Vis vedlegg 5227
Jeg har hatt et par slike og de har gått ca. +2 sek/døgnet.Noen som vet hvor mange sekunder det er vanlig for en Speedy å gå for fort per dag/uke? Føler at min er i overkant av det som er akseptabelt. Etter en uke eller to kan den plutselig være oppe i flere minutter for fort. Det er snakk om en 311.30.42.30.01.005.
Min taper ca. ett sekund i uken.
Men den er fra 80-tallet.
Alt var bedre før.
Ja, det som lages nå for tiden er dårlig kvalitet. Får ikke målt den over så lang tid jeg. Min er nesten ny, men stopper i winderen i løpet av en dag eller to.
Det var en utrolig fin rem. Noen som vet om disse finnes på lager noe sted hos forhandler i Osloområdet? Eventuelt tips til sted de kan bestilles?
Det var en utrolig fin rem. Noen som vet om disse finnes på lager noe sted hos forhandler i Osloområdet? Eventuelt tips til sted de kan bestilles?
Suverent - takk for tilbakemelding!Bjerke kan skaffe! Kjøpte min der i sommer.