Den o' store Omega Speedmaster-tråden

Arrrrrgh, jeg bestilte min den 14/1.... Da håper jeg virkelig den tikker inn i postkassa snart.....o_Oo_Oo_O
 
Hehehe, med tanke på prisen på en ny clasp, håper jeg virkelig det går å få tak i en løs fjær.... Hvis ikke skal jeg lett endevende kontoret mitt til jeg finner den forb.....a fjæra
Hei. Ikke noen gladmelding fra Omega dessverre. De selger ikke løse deler til foldespennene og du må derfor kjøpe ny. Beklager.
 
Var det jeg regnet med...
Takk skal du uansett ha for at du sjekket @JørgenO .
Får prøve å mekke til en fjær, gidder rett og slett ikke å kjøpe en ny spenne til over 3k pga en fjær til sikkert en krone:confused::mad:
 
Vi tåler ett til gjør vi ikke:)

837F65F9-33B2-49A0-A948-9FCF73AEA9BD_zpsu9sqtjk7.jpg
 
Fikk denne remmen med posten i dag. :)



Tilogmed fått med initialene mine på innsiden av spenna. Og JA, jeg vet hvilket ord de danner hvis man er i det humoristiske hjørnet;)
Den likte jeg. Ser veldig komfortabel ut. Hvordan bestilles remmer etc fra Omega? ups- Ser at det er svart allerede... :oops:
 
  • Liker
Reaksjoner: Newbie
Jeg merker på at jeg angrer på at jeg solgte min Speedy Pro i sommer. Har etterhvert begynt å klø etter en kronograf igjen og kommer ikke utenom denne på min søken. Plexi, matt sort skive, hvite visere. What's not to love?
Om noen har en til flipp så send en PM.
 
  • Liker
Reaksjoner: TimJ
Jeg har i panikk opodaget at jeg har glemt å ta av meg speedy'n før jeg gikk i dusjen et par ganger. Den skal jo tåle litt, men jeg er usikker på hvor mye. Er jeg overforsiktig?
 
  • Liker
Reaksjoner: TimJ
Jeg har i panikk opodaget at jeg har glemt å ta av meg speedy'n før jeg gikk i dusjen et par ganger. Den skal jo tåle litt, men jeg er usikker på hvor mye. Er jeg overforsiktig?

Akkurat den Speedyen du har dusjet mange ganger og er regelmessig vasket under rennende vann. Den var også trykktestet i fjor vår uten problemer. Det går nok bra nå også ;)
 
Heisann!

Da ser det ut som jeg skal bli Omega eier neste uke med en ny Speedmaster Prof. Har gjort en del research på alternative reimer til denne. Likte veldig godt Omega sin egen racing strap, men har forstått at denne ikke lenger er å få tak i? Har noen her erfaringer med Heuerville straps? Tar gjerne imot andre forslag. Ser for meg at dette blir en klokke jeg ikke kommer til å bruke på stållenken, selvom jeg har bestilt med stål og ikke skinnreim.
 
  • Liker
Reaksjoner: kjetil_s og Gubben11
Heisann!

Da ser det ut som jeg skal bli Omega eier neste uke med en ny Speedmaster Prof. Har gjort en del research på alternative reimer til denne. Likte veldig godt Omega sin egen racing strap, men har forstått at denne ikke lenger er å få tak i? Har noen her erfaringer med Heuerville straps? Tar gjerne imot andre forslag. Ser for meg at dette blir en klokke jeg ikke kommer til å bruke på stållenken, selvom jeg har bestilt med stål og ikke skinnreim.

Sjekk Ofrei eller Watchobsession med jevne mellomrom. Det hender det dukker opp et gullkorn eller to.
 
Heisann!

Da ser det ut som jeg skal bli Omega eier neste uke med en ny Speedmaster Prof. Har gjort en del research på alternative reimer til denne. Likte veldig godt Omega sin egen racing strap, men har forstått at denne ikke lenger er å få tak i? Har noen her erfaringer med Heuerville straps? Tar gjerne imot andre forslag. Ser for meg at dette blir en klokke jeg ikke kommer til å bruke på stållenken, selvom jeg har bestilt med stål og ikke skinnreim.
Jeg fikk Bjerke til å bestille denne i sommer, sammen med foldespennen. Måtte riktignok vente noen uker, men det var det verdt!
 
  • Liker
Reaksjoner: Newbie og TimJ