Lov å spørre hva du måtte gi for den?
Ingen hemmelighet... 4600,- for rem og foldespenne.
Lov å spørre hva du måtte gi for den?
Den satt perfekt på deg - takk for hyggelig handel.
Jeg har min Speedmaster på Omega croco og er veldig fornøyd.
Den originale gjør detBuer den inntil kassen på klokken? Jeg irriterer meg grønn på alle mine remmer som jeg har fått custom lagd at de er rette..
Buer den inntil kassen på klokken? Jeg irriterer meg grønn på alle mine remmer som jeg har fått custom lagd at de er rette..
Denne versjonen har lite med din Speedy Pro med 1861 å gjøre.Hmmm, voldsom pris. Da jeg kjøpte min Speedy bestemte jeg meg for den vanlige "originale" typen med plexi, stål-baklokk og 1861 verk, alle disse spesialversjonene er forsåvidt interessante, men om man ønsker å kjøpe en klokke som holder seg godt i verdi tror jeg man bør holde seg langt unna spesialversjonene.
Jeg kjøpte min 3570 produsert i 2006 for 13.000 kroner da jeg kjøpte den for 5-6 år siden, da var den så godt som ubrukt og 100% strøken, brukt den ganske lite så den er fortsatt strøken.
Tipper verdistigningen vil være ganske pen om jeg hadde solgt i dag, greit det selv om den neppe blir solgt...
Denne versjonen har lite med din Speedy Pro med 1861 å gjøre.
Vi snakker her om keramisk kasse og 9300 verket og dermed et helt annet ur og pris enn "pro".
Der er vi enigVet jo det, jeg snakker om hva som holder seg i pris, det tviler jeg sterkt på at denne versjonen vil gjøre like bra som den klassiske pro, men de som kjøper en slik bryr seg kanskje ikke om slike "detaljer"?