Ta den med til forhandler @ahpadt og si det som det er. Forhandlere med egen urmaker skal kunne sjekke den og regulere den i løpet av kort tid, og heller ikke ta seg betalt siden den er såpass ny.
Dumt spørsmål, men bør jeg ta med garanti/kjøps-beviset når jeg leverer den inn? Ville selvfølgelig vært kjekkest om det ble gjort gratis.
Skal si noen har vært effektive her, de falske Snoopyene har rukket å komme før Omega har levert ut alle sine. Huff!
http://forums.watchuseek.com/f441/seriously-even-silver-snoppy-not-spared-2613098.html
Gå till din AD och fråga om de skulle kunna regulera den. Min går otroligt precist. Tror jag förlorar cirka 10 sekunder på en vecka. 20 om den ligger still för många dagar.Den ble kjøpt ny i sommer.
Hei alle klokkeelskere Kjæresten min har ei Omega Speedmaster, og jeg tenkte kjøpe ei ny reim/lenke til ham til jul. Noen som har tips til hvor man kjøper disse, og om alle Speedy'er er like brede slik at alle reimer passer? Jeg er nemlig ikke helt sikker på hvilken modell han har
Kjøpte Speedmaster "First Omega In Space" for ca 1 måned siden. Må bare si at jeg aldri før har vært så happy med ett klokkekjøp. Hvordan den ligger på hånden, vekten uten lenke, og skiven er perfeksjon i mine øyne. Keeper.