..og ja, det kommer nok en Princeton Reverb 65 igjen for å få det "optimalt".
Min hilser @RalphDarwin !
..og ja, det kommer nok en Princeton Reverb 65 igjen for å få det "optimalt".
Moro at noen drar fram Robben Ford. Hørte mye på han gjennom 90tallet. Søskenbarnet mittt var såppas fan at han kjøpte signaturmodellen han fikk laget hos Fender. En unik Fender for å si det mildt
Veldig elegant gitarist med høyere fokus på melodi og frasering en høy hastighet.
Aiaiai, herlig sak det der! Skulle likt å ha prøvd den!
Fantastisk fin gitar med fokus på mellomtone. Ibenholt gripebrett og en ekstremt god kvalitetsfølelse. Fortsatt rimelige gitarer brukt hvis ikke noe har skjedd de siste 5 årene.
Julenissen hadde vært på Vintage Gitar i Torggata, og lagt fra seg noen syke gitarer til sånn relativt hyggelige priser. Fantastisk gitar. Har et par dager nå med unge i barnehage og kone på jobb, så nu blir det skoj
Hatt lyst på en 335 i 10 år, så det var på tide!
Vis vedlegg 73010
Nei, denne var flett ny! Veldig fornøyd, magisk å spille på.Er det 335 standarden som hadde halsbrudd?
Hei gitareksperter!
Tenker å skaffe meg en akustisk gitar, og har fått anbefalt Gibson J-45. Hva er en bra pris for en brukt J-45? Ser de ligger rundt 15’ på Finn. Okay pris? Okay gitar?
J-45 er en stor klassiker med nydelig utseende og en deilig klang. 15’ er en helt godkjent pris hvis gitaren er i god stand og har ferdig installert mik. system.
Hei gitareksperter!
Tenker å skaffe meg en akustisk gitar, og har fått anbefalt Gibson J-45. Hva er en bra pris for en brukt J-45? Ser de ligger rundt 15’ på Finn. Okay pris? Okay gitar?