Den store Rolex Explorer-tråden

Denne seilte rett opp som favoritt

F67E281C-92D9-4498-9FC1-D9435E8A267C_zpsfdiddmim.jpg
 
Sitter og kjeder meg i bilvaskekø, så måtte teste lupe-funksjonen på iPhone. Kameraet kan da brukes til å ta nesten-makrobilder uten at det blir uklart. Man får ikke lagret disse bildene, men da tar man bare en screen shot.
B55BBA7B-7D63-4724-B55B-D573D1FECDA1_zpspmzihkio.jpg
 
Da er jakten på min neste klokke igang, denne gangen er det en 16570 polar som frister. Er det noe jeg bør være obs på? Er det noen årsmodeller som er bedre enn andre? De siste som har vært til salgs på Finn har lagt mellom 37 og 42, alle uten boks og papirer, er dette normal pris?
 
Sitter og kjeder meg i bilvaskekø, så måtte teste lupe-funksjonen på iPhone. Kameraet kan da brukes til å ta nesten-makrobilder uten at det blir uklart. Man får ikke lagret disse bildene, men da tar man bare en screen shot.

Var ikke veldig imponert over funksjonen, men makrofoto er kanskje ikke hensikten med lupen. Her er et screenshot med dårlig tommel/pekefingerkoordinasjon. Fikk i alle fall med litt av laserkrona i glasset.

IMG_2567.PNG
 
Takk for hyggelig ord @Tom Henriksen. Dette uret har stor affeksjonsverdi og går etterhvert over i eie til jr, en vakker dag!

Er forøvrig på jakt etter en original lenke til denne. God helg og snakkes!