Den store, tøffe badass-klokken!

ROO Panda eller en annen ROO er selvskreven som badass-klokker.
Jeg var veldig skeptisk til ROO før jeg prøvde den på hånden,men etter den dagen var jeg solgt (eller kjøpt, kommer litt ann på:p)

Blir ikke mer badass enn dette:

img_0150_medium_jpg.jpeg
 
Har den selv, og mener den er den ultimate badass klokke da den er pragende, stor (48,4mm), tykk (18,4mm) og tung (med professional bracelet 250gr)

Hadde jeg kjøpt den for å være badassklokke hadde jeg tatt hvit skive med svart gummireim.

po2d0071.jpg
 
Min klokke i denne kategorien er Doxa 1200t sharkhunter. Den syns.

015ah.jpg


Fra øverste hylle ville jeg valgt ROO safari eller navitimer 01


audemars_safari__-thumb-450x287.jpg


360006Breitling_Navitimer%2000.jpg
 
y6umazam.jpg
badassklokken min Marina Militaire 47mm. Passe stor for mine lanker, trenger ikke være redd riper eller dings.
 
Min stemme går til...

7EF156F0-1A20-40DB-A2F5-1349C92AE5F7-610-00000102E1F65DD4.jpg


BP FF, så tøff at man ikke trenger ordentlig kamera.
 
  • Liker
Reaksjoner: uret
Lüm-Tec's tungstenserie, vanskeligere å ripe enn safirglass og med sine 44mm uten kronen er den røslig :)
Passer på alt fra gummi til lær, jobb og selskap.
0aedea17.jpg

1c888187.jpg
 
Da har jeg vært så heldig å få tak neste bilde i serien av Mathfjeld, nå med ansikt ;)
Mathfjeldogbikkja.jpg

Fortsatt badass...


(no offence :D)
 
Etter å ha sett "The Expendables 2" tror jeg nesten at jeg må nominere denne:

panerai-bronze.jpg


image.axd


the_expendables_2_movie_review_184am90-184am92.jpg


(Når det er sagt er det vel ingen tvil om at denne klokka matcher underarmene på disse karene bedre enn på meg...) ;)
 
Erfaringsmessig så er det soleklart Breitling for Bentley eller super avenger for den mindre veilede badass. Jeg mener nye DeepSea også må på tronen.
 
Jeg tror jeg må prøve en IWC Ingenieur. Mange badass-klokker i denne tråden, men jeg synes den Ingenieuren er utrolig tøff. Som med mange andre "prangende" klokker (f.eks. Sinn U1) synes jeg den var dritstøgg første gang jeg så den, nå er den høyt på "må-prøve-og-kanskje-en-gang-i-fremtiden-kjøpe"-listen.

Noen som vet om de tidvis har den inne hos Alf Lie? Sist gang jeg var der hadde de nesten ingeting inne.
 
y3evepas.jpg


Bildet er så som så, men ingenieur er aldri helt galt ;)

Syns forresten at det å nominere klokker til mer enn hundre K i denne tråden blir litt rart.
 
Syns forresten at det å nominere klokker til mer enn hundre K i denne tråden blir litt rart.

Mulig at dette var myntet på min "nominasjon", og i så fall må jeg bare si at jeg ikke har peiling på hva Panerai koster, bortsett fra at jeg har sett brukte til under 30 K. Dessuten er det flere på forumet som har klokker til over 100K , og trådstarter nevnte ikke budsjett... ;)
 
En beater til 100k, ok, ser den. Men her er det jo snakk om store badass klokker som skal synes, da har vel ikke prisen så mye å si? Når man skal være litt brautene er vel større og dyrere bedre?