Den store, tøffe badass-klokken!

"Mathfjeldmarineren" tar nok seieren hjem som den tøffeste badass-klokken når den er ferdig, ingen tvil om det.
 
Når man skal på Nikki Beach er jo aldri en 289 feil;)

market_image.697576.jpg
 
Mange gode forslag. Det er to som jeg liker veldig godt men helst med en vri :
- for at den skal være badass og tåle det ville jeg ha valgt en Rubberclad versjon av ROO

ap-rb-3_0.JPG


- Ingenieur Mission Earth er flott men jeg sliter alltid når jeg sammenligner den med The Big Ingenieur

inge001.jpg


- + en som jeg har hatt og savner litt, en PAM56 ( titanium, destro, tobacco) :

images
 
Panerai har ikke helt vokst på meg enda, men når jeg så denne så sa det klikk. Dette må da være en bra badass klokke

408200_468578586509622_1010872254_n.jpg
 
Drar du inn en hyfsig lottogevinst bør jo denne sporty posørklokken vurderes, flyback :)

Nypris - 917.000 SEK, nå 440.000 SEK.
Jadda, ble et ørlite verditap, kan man vel si..
 
Hehe, takker for tipset Sjuli. Det er vel omtrent like sannsynlig at jeg skal vinne i Lotto når jeg ikke spiller, som at denne klokken skal handles inn. ;)

Når det er sagt, snøret tetner seg til og jeg nærmer meg en avgjørelse. En avgjørelse som trolig koster litt mer en planlagt. Klokkeboksen skjelver.

To be continued...
 
Spennende :)
Jeg skal innrømme at jeg vurderer noe selv. Stort og chunky, men tøft som fy. Du vet seff hva det er snakk om.
Må en tur på bjerke og prøve litt, tenker jeg.
 
Jeg gleder meg på dine vegne Sjuli, håper du lander din "Big Boy" snart! Skulle gjerne vært nede hos Bjerke på en prøverunde selv. :)
 
Vi får se om jeg tør..
Disse bigboysa er såpass kostbare at to stk iwc evt står på spill, og det sitter langt inne.
 
Vi får se om jeg tør..
Disse bigboysa er såpass kostbare at to stk iwc evt står på spill, og det sitter langt inne.

Det er problemet mitt også, men jeg er ikke så fremmed for å kvitte meg en Rolex eller to lenger. Som Moore engang skrev, - Preferanser har en tendens til å endre seg. :D
 
Man får alltid tak i en rolex igjen senere om man vil... Gudene vet at det finnes nok av dem der ute :p.