Den store, tøffe badass-klokken!

Helberg CH1: Tested to 600 bars or 6000 meters. Inspired from the Rolex Deep Sea Special with a twist.
294 grams with the bracelet.
42mm case - 57mm lugs to lugs -
-27 mm high with crystal-
41mm 120 clicks bezel
22mm bracelet
20140103_160015_zpse9841fd6.jpg

20140103_155339_zps494c2e14.jpg

20140103_155323_zpsfd13b985.jpg

20140103_162037_zpsf3a29769.jpg
 
Etter å ha sett breaking bad, noen flere som tenker på tag heuer monaco chrono med blå skive når de hører ordene badass klokke?

Fikk lyst på en selv, men den er nok for stor for meg.

Tag-Heuer-Breaking-Bad-watch-3_zps31b79218.jpg
 
Redigert:
Drister meg til å si at @Yallaboy akkurat unboxet "Den store, tøffe badass-klokken".
ee21cea7010c070fe2405afeeb240fa3_zps157e77dd.jpg

Ikke det at det er en stor tøff badass-klokke, men det krever litt størrelse og badass-ness for å bære en slik med stil :mrgreen:
 
Redigert av en moderator:
Her er min badass klokke:cool: Eksperimenterer med ny rem. Hva synes dere, yay or nay??

isu2BG1.jpg

Super stilig nato!

Hvordan syntes du deployant claspen på Zenithen er? Jeg prøvde en her om dagen, men den falt av armen min hele tiden. Mulig den var håndtert litt hardt av andre før meg. Syntes klokken er vanvittig kul på den sorte orginalle glossy strappen!
 
Etter å ha sett breaking bad, noen flere som tenker på tag heuer monaco chrono med blå skive når de hører ordene badass klokke?

Fikk lyst på en selv, men den er nok for stor for meg.

Tag-Heuer-Breaking-Bad-watch-3_zps31b79218.jpg

Den er ikke så stor faktisk. Gjør mye ut av seg på hånden pga firkantet kasse, men du skal ha meget tynne håndledd før den blir for stor :D Nydelig ur, hender jeg savner min! Prøv den på :D Den gamle modellen er til om med litt mindre enn den seneste ...
 
Super stilig nato!

Hvordan syntes du deployant claspen på Zenithen er? Jeg prøvde en her om dagen, men den falt av armen min hele tiden. Mulig den var håndtert litt hardt av andre før meg. Syntes klokken er vanvittig kul på den sorte orginalle glossy strappen!

@halvo Jo den deployant claspen er ikke helt ideel. Den går relativt lett opp og jeg kan lett se for meg at den blir mer slarkete over lengre bruk. En annen grunn til at jeg vill prøve noe annet er at stoffet på den originale remmen fliser seg lett opp. Blir nok til at jeg bestiller meg en annen OEM rem etterhvert;) Enn så lenge får jeg kjøre litt nato stealth...
 
Redigert av en moderator:
Den er ikke så stor faktisk. Gjør mye ut av seg på hånden pga firkantet kasse, men du skal ha meget tynne håndledd før den blir for stor :D Nydelig ur, hender jeg savner min! Prøv den på :D Den gamle modellen er til om med litt mindre enn den seneste ...

Får vel prøve den da, om jeg finner den. TAG har en såpass bred katalog om dagen at det er vel kun et fåtall butikker (david andersen?) som har en modell eller mer fra hver kolleksjon.
 
Heftig samling! @magun

Jeg endte opp med DSotM som min Badass-klokke :cool:

A1AE3C5C-DAAF-44A8-B75D-7AFA1B67254F_zpsuh7kuzxk.jpg


Edit:

PAM233 var min første dedikerte Badass-klokke, den er dessverre solgt nå.

084CB965-CE3E-412C-8DDC-D123893AB780_zpsxoorekin.jpg
Den Omega-en frister. men har et par ønsker før den blir aktuell. Har heldigvis noen mindre badass klokker i samlingen, du kjenner iallefall til en. Den er fortsatt i samlingen, jeg selger jo ikke
 
  • Liker
Reaksjoner: flyback
Den Omega-en frister. men har et par ønsker før den blir aktuell. Har heldigvis noen mindre badass klokker i samlingen, du kjenner iallefall til en. Den er fortsatt i samlingen, jeg selger jo ikke

Du har en samling helt etter mitt hjerte.

16753 med nipple-dial er jo forresten ganske så "Badass" også, etter min mening :cool: