Det er problemet mitt også, men jeg er ikke så fremmed for å kvitte meg en Rolex eller to lenger. Som Moore engang skrev, - Preferanser har en tendens til å endre seg.
Gi meg et vink hvist du tenker på å selge sub-c'en
Det er problemet mitt også, men jeg er ikke så fremmed for å kvitte meg en Rolex eller to lenger. Som Moore engang skrev, - Preferanser har en tendens til å endre seg.
Gi meg et vink hvist du tenker på å selge sub-c'en
Bump!
Jeg har kommentert det før: merkelig hvor utrolig bra denne ser ut på deg/dine bilder.
herrreeeeeguuuuuuud, jeg har så lyst på en RM!!! Først Hublot og nå RM, er det posøren i meg som er i ferd med å slå ut i full blomst??????
herrreeeeeguuuuuuud, jeg har så lyst på en RM!!! Først Hublot og nå RM, er det posøren i meg som er i ferd med å slå ut i full blomst??????
Jeg hadde ikke hatt mye imot den RM'en (da er jeg vel også en skap-posør?)
Det fullstendig absurde at denne faktisk ser kulere ut enn endel andre RM (har aldrig prøvd en RM på armen, however
På armen funker det helt fantastisk bra...
Bare synd at det er litt dyrt.
Den er vel så vidt jeg fått med meg i edelstahl som tyskerne sier @mikkemus23 @csabkoForresten, @mikkemus23, er den piloten som du har så lekre bilder av vanlig stål, eller er det edlere
metaller? Den ser så slående bra ut på dine bilder ...
Veldig god nyhet at den også funker bra på armen
RM-11-en så absolutt fin ut ja. Fikk opp øynene for RM da de prydet forsidene på den tjukke klokkeboken
som jeg kjøpte i USA hvert år, var vel RM-4 eller noe slikt på den tiden. Virket enda mer spesielt
på den tiden; får litt inntrykk av at andre har blitt inspirert av designet.
Forresten, @mikkemus23, er den piloten som du har så lekre bilder av vanlig stål, eller er det edlere
metaller? Den ser så slående bra ut på dine bilder ...