Den store, tøffe badass-klokken!

Bump! :mrgreen:

7dc6c95c699211e38b0412559115a461_8.jpg
 
Jeg syns den leverer i denne kategorien samtidid som den kan være litt elegant.




Ellers syns jeg denne er rimelig tøff.



Eller noe sånt som RM :eek:

 
Jeg har kommentert det før: merkelig hvor utrolig bra denne ser ut på deg/dine bilder.

Må faktisk si meg helt enig her! Jeg har tidligere avskrevet denne klokken som en som er nydelig på alt annet enn håndledd, men etter å ha sett disse bildene er den jo plutselig kledelig for oss vanlige dødelige ;)
 
Jeg syns den leverer i denne kategorien samtidid som den kan være litt elegant.




Ellers syns jeg denne er rimelig tøff.



Eller noe sånt som RM :eek:


herrreeeeeguuuuuuud, jeg har så lyst på en RM!!! Først Hublot og nå RM, er det posøren i meg som er i ferd med å slå ut i full blomst??????
 
Jeg fikk plutselig veldig lyst på denne. Vet liksom ikke hvorfor. Ligger laaaangt utenfor alt annet jeg har hatt, har og har lyst på.

2640_1354057930_IMG_1136.JPG
 
Det fullstendig absurde at denne faktisk ser kulere ut enn endel andre RM (har aldrig prøvd en RM på armen, however :(


RM er et av merkene jeg følger. De er så hårete, og mine øyne spesielt RM11.












Noen andre modeller:






Også et par ap roo schumis:




Til slutt Pan277:
 
På armen funker det helt fantastisk bra... :D

20130722_140843.jpg


Bare synd at det er litt dyrt. :(

Veldig god nyhet at den også funker bra på armen ;)

RM-11-en så absolutt fin ut ja. Fikk opp øynene for RM da de prydet forsidene på den tjukke klokkeboken
som jeg kjøpte i USA hvert år, var vel RM-4 eller noe slikt på den tiden. Virket enda mer spesielt
på den tiden; får litt inntrykk av at andre har blitt inspirert av designet.

Forresten, @mikkemus23, er den piloten som du har så lekre bilder av vanlig stål, eller er det edlere
metaller? Den ser så slående bra ut på dine bilder ...
 
Redigert av en moderator:
Forresten, @mikkemus23, er den piloten som du har så lekre bilder av vanlig stål, eller er det edlere
metaller? Den ser så slående bra ut på dine bilder ...
Den er vel så vidt jeg fått med meg i edelstahl som tyskerne sier @mikkemus23 @csabko :mrgreen:
 
Redigert av en moderator:
Veldig god nyhet at den også funker bra på armen ;)

RM-11-en så absolutt fin ut ja. Fikk opp øynene for RM da de prydet forsidene på den tjukke klokkeboken
som jeg kjøpte i USA hvert år, var vel RM-4 eller noe slikt på den tiden. Virket enda mer spesielt
på den tiden; får litt inntrykk av at andre har blitt inspirert av designet.

Forresten, @mikkemus23, er den piloten som du har så lekre bilder av vanlig stål, eller er det edlere
metaller? Den ser så slående bra ut på dine bilder ...

Takk for det @csabko :)
Min er nok av stål.

 
Redigert av en moderator:
En badass-klokke i sitt rette element :D

IMGP1099-Kopi-Kopi_zps1ba985cd.jpg

IWC Ingenieur Automatic AMG Black Series Ceramic.