Glengoyne 18YO = 1200Er det noen her som har tips til en knakenes god whisky? Helst til rundt 1000-lappen, maks 1500,- Den kan heller ikke være røykfylt da jeg gjør det jeg kan for å styre unna røyk i whisky. Håper på noen gode forslag fra dere whiskyelskere![]()
Er det noen her som har tips til en knakenes god whisky? Helst til rundt 1000-lappen, maks 1500,- Den kan heller ikke være røykfylt da jeg gjør det jeg kan for å styre unna røyk i whisky. Håper på noen gode forslag fra dere whiskyelskere![]()
Er det noen her som har tips til en knakenes god whisky? Helst til rundt 1000-lappen, maks 1500,- Den kan heller ikke være røykfylt da jeg gjør det jeg kan for å styre unna røyk i whisky. Håper på noen gode forslag fra dere whiskyelskere![]()
Ja, aldri sett det her til lands, så måtte bare ha den![]()
Haha, ja om du vil ha en, så er det ingen vei utenom.
Går dog ikke god for at den er nettopp det - god. Har ikke smakt den før, så blir en hyggelig overraskelse etterhvert. Har litt annet som må drikkes opp først![]()
Hehe, da vil jeg anbefale deg å kjøpe den blindt. For med mitt strikte alkokonsum om dagen, går det fort litt tid.
Men du kan ikke trå feil med en 18-åring. Jeg leste raskt litt tasting notes før jeg handlet, og den får gode skussmål over hele linja. Den er jo lagret på portvinsfat![]()