Glengoyne 18YO = 1200Er det noen her som har tips til en knakenes god whisky? Helst til rundt 1000-lappen, maks 1500,- Den kan heller ikke være røykfylt da jeg gjør det jeg kan for å styre unna røyk i whisky. Håper på noen gode forslag fra dere whiskyelskere
Er det noen her som har tips til en knakenes god whisky? Helst til rundt 1000-lappen, maks 1500,- Den kan heller ikke være røykfylt da jeg gjør det jeg kan for å styre unna røyk i whisky. Håper på noen gode forslag fra dere whiskyelskere
Er det noen her som har tips til en knakenes god whisky? Helst til rundt 1000-lappen, maks 1500,- Den kan heller ikke være røykfylt da jeg gjør det jeg kan for å styre unna røyk i whisky. Håper på noen gode forslag fra dere whiskyelskere
Ja, aldri sett det her til lands, så måtte bare ha den
Haha, ja om du vil ha en, så er det ingen vei utenom.
Går dog ikke god for at den er nettopp det - god. Har ikke smakt den før, så blir en hyggelig overraskelse etterhvert. Har litt annet som må drikkes opp først
Hehe, da vil jeg anbefale deg å kjøpe den blindt. For med mitt strikte alkokonsum om dagen, går det fort litt tid.
Men du kan ikke trå feil med en 18-åring. Jeg leste raskt litt tasting notes før jeg handlet, og den får gode skussmål over hele linja. Den er jo lagret på portvinsfat