Kult. Har aldri forstått hvorfor E(instein) måtte gjenta seg selv med faglig tyngde...E (evneveik) = MC^2
....og folk er på vei hjem i 1700-1730 tiden så resulterer det ofte i at man får alt.
Da var billetter til whiskymessa på Nærbø bekreftet.
Noen andre vestlendinger som skal dit?
Det kommer sikkert til å bli slitsomt i år også...
Må bare få lov til å skyte inn at Longrow langt fra er et eksperiment. Denne røkte varianten har Springbank laget en måned i året siden begynnelsen på 70-tallet. Den 18-åringen du har der er nå i femte utgave, første og andre utgave i 2008 og 2011 respektive var sannsynligvis kun lagret på bourbonfat. Tredje utgave i 2014 ble lagret på sherryfat, mens i 2015 var det en blanding av sherry og bourboinfat. Den nyeste utgaven dog som kom for 2 uker siden er lagret på rom og sherryfat.
Så løp og kjøp, dette er noe av det beste dere får tak i...........
Skal prøve å ta turen her Dette er dog en festival som har gått meg hus forbi alle årene jeg har bodd på vestlandet, så de har litt å gå på mtp. markedsføring
Morro hvor ulikt man kan bedømme en whisky. Selv synes jeg den der er nesten smakløs, så jul er ikke min assosiasjon.
Godt man har ulik smak.
Godt tips. Det må jeg lete etter. Har du et tips til et startpunkt? Dvs. en du anbefaler.Ulik smak vet du. Jeg drikker hovedsakelig yngre maltwhisky lagret på bourbonfat, eller bourbonfat i kombinasjon med sherryfat (en kombinasjon gir ofte mest kompleksitet til yngre maltwhisky). Får jeg en sherrypreget whisky lagret på noenlunde ferske fat begynner jeg å synge julesalmer bare jeg lukter på korken. Spesielt så sent på kvelden som dette. Rosiner er jul for meg.