Jeg kjøpte den på Skøyen, det er 18 Limited Edition den står oppført som på polet - ser de kun har den på Skøyen og Fornebu. Samme pris, sikkert samme med ulik varekode eller noe.Nei, denne har jeg ikke testet. Men, skal notere den ned og se etter den ved neste poltur. Takk for tipset!
Edit: Ingen upris for en 18-åring med 1450kr. Synd de kun har den på Nesodden, men det blir vel en bestilling da..
Grattis med flotte glass forresten. Hvordan er de i hånda når de ikke har stett?
Litt gammel post, og midt på natta, burde kanskje vært i fylletråden . Den single highland saken, begrenset med røyk ? Tror jeg hadde incident med den fjor sommer. Var en sånn dag alt stemte. Godt selskap, laksen beit, også avsluttet i hyggelig selskap med gamle venner. Var whisky'en så god eller var det selskapet ? Kjøpt i Norge ?
@ErikR
Gi lyd neste gang du er i nærheten, så byr jeg på en kopp kaffe. Kun tilberedt med plastrør og metallfilter. Aka AeroPress. Og siden jeg kan kjøre deg, så kan du jo ta en 18YO på siden.Tror denne må prøves neste gang jeg er i Stavanger. Trekker du den som en vanlig filterkaffe, i Moccamasteren? Eller er det noe fancy dilldall med kobberrør og ymse pjarr?
Jeg er virkelig ingen kaffeconnoisseur, men jeg vet å sette pris på en god kopp gloheit sort kaffe.
Denne 18-åringen må settes i bestilling også, er jeg redd..