Ellers hadde det vært interessant å høre mer om Port Charlotte.
Har smakt den over noen dager nå, og vil faktisk rangere denne rett bak mine to favoritter ellers; Glengoyne 25 og Bunnahabhain 25 - ikke fordi PCHP10 er lik de to på noen som helst måte, men fordi den er så sabla god isolert sett.
Hadde mitt første møte med A'Bunadh på the Pot Still i Glasgow for et år siden. Intens, skjønte fort at den var på mer enn 40%, men at den var nesten 60% var heftig. Men en god malt.
Ikke verre enn at man heldigvis har en del gammel batch i bakhånd - og den nyeste er ikke så gal at den helles ut i kjøkkenvasken. Filosofien det siste året har vært å kjøpe mye av det man liker - og det lønner seg - alltid.Auda..det hørtes lite kjekt ut.
Neida, jeg vet du har et lager med Bunna25, og sjeldent er whisky så dårlig at man må slå den ut/blande den med cola (som i min bok er likestilt, mtp. sløsing av whisky..).
Jeg derimot, lurer på å selge ut en god del av det jeg har.. Har lagt om, og blitt avholds på ubestemt tid, så ser lite poeng i å ha litervis med god whisky stående, når andre kan ha glede av det.