Blodstrupmoen
Støttemedlem
@Lemen. Eg har ei slik flaske stående , men synest den hadde så utprega sitrus smak at den blei satt vekk.
Denne er veeldig godDenne smaker godt - for å si det veldig mildt. Bestilte tre flasker.
Denne er veeldig god
Kjører du med eller uten en dråpe vann?
De lærde strides
Har prøv den neat, en dråpe, noen dråper, mye vann og til og med tynnet den ut med Laphroaigh QC. Siste kombinasjon ble utrolig tørr.Denne er veeldig god
Kjører du med eller uten en dråpe vann?
De lærde strides
Ser du har kontroll på whisky. Men på sigarsiden har du tydeligvis en lang vei å gå!På tide å trene igjen...
Vis vedlegg 164363
Det skal du være glad for. Jeg er ex-røyker og har endt opp med sigar daglig. Så nå kan jeg vel ikke sette ex foran.Prøvde en Cohiba Robusto forrige helg. Ga meg lite egentlig. :/ Som ex-røyker i en del år så trodde jeg sigarer ga meg mer, men det gjorde det heldigvis/dessverre ikke - og det er nok like greit.
De 18-åringene der @ragamuffin er verdt sin vekt i gull (tror jeg..), og kan selges med en høvelig profitt. Eller, så kan du gjøre som man bør med whisky - drikke den.
En annen sak.. Opplever flere enn meg at på whisky som har stått en stund (uåpnet, forseglet), så smuldrer korken? Andre flasken jeg har i skapet, etter 5+ år siden innkjøp, jeg opplever dette med. Står igjen med plasten, og må sile skvipet for kork. Lite gunstig.