Det kan se ut som om hypen nå er over

Det beste kallenavnet er nok sd4k :D Jeg ønsker meg en gmt, men var ikke interessert i den som heter "Bruce Wayne" selv om jeg er batman fan :unsure:
 
Som jeg tidligere har forklart er det grenser for hvor ofte jeg gidder å dra innom Rolex-forhandlere, men fra tid til annen skjer det jo. Senest i dag kunne jeg kjøpe en Datejust i stål over disk. Dette var forøvrig i Kuala Lumpur.

Jeg har flere ganger de siste månedene opplevd å kunne kjøpe diverse modeller i stål uten noe venteliste. Det sier seg likevel selv at forhandlere for tiden ofte ikke har mange ulike modeller til salgs over disk, så man skal naturligvis ha flaks dersom akkurat den modellen man vil ha den dagen er tilgjengelig. Vi er ikke tilbake der vi en gang var, hvor man kunne velge mellom 10 ulike stålmodeller når man dasset innom en forhandler.

Jeg er likevel klar over at noen mener at Norge og deres ADer er retningsgivende for klokkeverdensbildet.

Det er selvfølgelig mulig at jeg er så utrolig sjarmerende at det kun er jeg som fra tid til annen blir tilbudt å kjøpe Rolex stålmodeller over disk.
@Klokkegutt hvor i KL var dette?