*Fullt av utstillingsmodellerUtstillingshylla i Nedre Slottsgate var hvertfall "full" av Rolex i dag, stoppet ikke for å se nærmere etter hvilke modeller som var utstilt.
*Fullt av utstillingsmodellerUtstillingshylla i Nedre Slottsgate var hvertfall "full" av Rolex i dag, stoppet ikke for å se nærmere etter hvilke modeller som var utstilt.
Når drosjesjåførene og Finansavisa sier det. Ja da er det «game over» …
Forventer lavere pris på luksusklokker
Etter en eventyrlig oppgang de seneste årene, mener Morgan Stanley at prisene på luksusklokker i annenhåndsmarkedet vil falle.www.finansavisen.no
Hmmm... Denne kommentaren tolker jeg som et "stikk" i siden til Ed, så denne ønsker jeg å få forklart. Edder og galle fortjener han i alle fall ikke om det er det du antyder herDu stikker fortsatt i samme retning ser jeg, hyggelig gjort av en community manager!
Du stikker fortsatt i samme retning ser jeg, hyggelig gjort av en community manager!
At det skal være et kjent uttrykk stusser jeg litt på, må i tilfelle være i omgangskretser med flere nuller på konto enn det min har for jeg har aldri hørt det annet enn på dette forumet.
Tror nok du tolker uttrykket i verste mening. Kommer fra en lavere middelklassebakgrunn der de fleste nullene ikke er på konto, men i boliglånet, og det er et kjent begrep for meg i hvert fall.Er ikke første gang han kommer med slibrige stikk mot drosjesjåfører, selv ikke i denne tråden. Har forstått det dithen at det er akseptabelt å slå nedover her inne, både drosjesjåfører og renovasjonsarbeidere m.m har fått gjennomgå, og det er en praksis jeg ikke ønsker å ta del i. At det skal være et kjent uttrykk stusser jeg litt på, må i tilfelle være i omgangskretser med flere nuller på konto enn det min har for jeg har aldri hørt det annet enn på dette forumet.
Det er så greit at jeg har funnet min keeper og nye hobbyer der alle for det meste her hyggelige og grei, så dere skal få gjøre det utrivelig for folk uten med forstyrrelser fra meg. Fortsatt god dag til alle!
Hvorfor blir folk krenket på andres vegne.. Mulig det er en generasjonsting
300% minimum kan vel være et forsiktig estimat.Zzz ta dette våset et annet sted pliz. Vis vedlegg 308819
Spent på hva invistorene kommer til å ta for denne klumpen, 5811. Kan denne restarte hypen?