Det er kanskje mulig når det gjelder AD’en over alle AD’er, Bjerke. Jeg har ikke forhørt meg noe særlig der de siste årene. Men stort sett hver gang jeg er innom en AD i utlandet (altså en av de vel 2000 (?) andre forhandlere) virker det ikke spesielt vanskelig å kjøpe en Rolex uten det berømte kundeforholdet.Hypen rundt Exp1 40mm er i hvert fall reell ennå, for jeg fikk ikke skrive meg på liste engang. Kunne få skrive meg på liste for å kjøpe en haug av TT-modeller eller helgull, men det er ikke interessant. Ennå (må bikke 40 først..).
Så tviler på det vil åpne seg nevneverdig kommende par år, til tross for økt levekost.
"Jeg takket forøvrig til slutt nei og takket høflig for drikken før jeg gikk"Det er kanskje mulig når det gjelder AD’en over alle AD’er, Bjerke. Jeg har ikke forhørt meg noe særlig der de siste årene. Men stort sett hver gang jeg er innom en AD i utlandet (altså en av de vel 2000 (?) andre forhandlere) virker det ikke spesielt vanskelig å kjøpe en Rolex uten det berømte kundeforholdet.
Var to dager i Bangkok nå og dro innom en AD i går. Vurderte i et svakt øyeblikk å kjøpe en dykker større enn Sub ifm dykking i Sydøst-Asia de neste ukene. Ble presentert disse. DS med blå/sort skive trodde de ikke at de fikk inn før om tidligst tre uker, men de kunne høre med en av de andre butikkene. Jeg takket forøvrig til slutt nei og takket høflig for drikken før jeg gikk. Spurte ikke om andre modeller (de hadde forøvrig også den nye monster Deep Sea-klokka inne, men de virket usikre på om de fikk lov til å selge den).
Har hatt tilsvarende opplevelser de siste par årene i flere andre byer i utlandet, både i Europa, Asia og Mellom/Sør-Amerika. Men det er jo grenser for hvor mange ganger man gidder å dra innom en Rolex-forhandler når man egentlig ikke skal ha noe.
Vis vedlegg 370893
Hypen rundt Exp1 40mm er i hvert fall reell ennå, for jeg fikk ikke skrive meg på liste engang.
Brasiliansk toll og null refusjon av skatter/mva hjelper heller ikke på prisen i butikk...-Meister i Rio de Janeiro hadde to på hylla onsdag i forrige uke, i tillegg til en TT.
Litt annet spikerstål, også - de humret da jeg observerte at det var lenge siden jeg hadde sett en Rolex jeg faktisk kunne kjøpe.
Ikke at det hjelper deg, men det kan jo se ut til at det er tilløp til at situasjonen kan bedre seg...
Hos ADene jeg har besøkt i Genève og Frankrike/monaco spør de ofte om jeg vil ha noe og drikke og peker mot hvitvinshylla ."Jeg takket forøvrig til slutt nei og takket høflig for drikken før jeg gikk"
Er det sånn at du får sjampisglass den ene etter den andre til du kjøper en klokke?
Jeg har blitt servert både bobler, cola og kaffe hos Bjerke også, så det er vel ikke helt uvanlig.Hos ADene jeg har besøkt i Genève og Frankrike/monaco spør de ofte om jeg vil ha noe og drikke og peker mot hvitvinshylla .
Mener å ha sett noen fulle vinglass hos hermes i Oslo også
Mange som liker "eye of the tiger". Ikke min favoritt heller, men den er nok ikke fullstendig på jordet. Kanskje 20-30 over reell salgsverdi. Men alt ligger jo ute til mer enn det selges for, så en neve salt må drysses på.Mulig jeg er helt på jordet, men er verdens sthhhøggeste gmt verd så mye? Sliter med å forsvare 40k jeg
Prøvd sverdfisk på Sicilia, er ikke så mye å skryte av..Jeg synes sei med løk er godt. Sverdfisk har jeg ikke prøvd. Men mulig det ikke var det du mente?
Klokken er kul den, men ikke til 265k.
Sverdfisk er ofte eller bestandig overstekt på restaurant.Prøvd sverdfisk på Sicilia, er ikke så mye å skryte av..
Mulig det ikke var det du heller mente?