Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Så mange år dere har vært borte... Og så møttes vi igjen :)
d2fed5bd3e17b8508ea607b8310bc9e7_zps5d322314.jpg

Redigert:
At samboeren min kan titte ned i en åpen klokkeboks og ikke se at den inneholder både Rolex og JLC gjør livet godt å leve.

Om det passer inn i hverdags edition er opp til andre å avgjøre, men det gjør i alle fall livet mitt mye enklere...

At Phil the Thrill vant årets utgave av the Open. En spiller jeg har hatt gelder av å møte en gang, og makan til hyggelig mann skal man lete lenge etter!
1374425159149_538.jpg

Stå opp sent klokken 10, sitte i solen 2 timer med frokost, avis og en god bok. Deretter planlegge og gjennomføre en 5 timers sykkeltur over fjellet. Så komme til ferdig middag og en kald øl etter et bad i elva. Kle på seg Rolexen, synke ned i sofaen igjen med godboka, for så å glede seg til at barn og kone skal komme og fylle hytta med liv igjen :) Fortsatt god sommer!

Oppkjøring på mc bestått på første forsøk 3 uker etter oppstart inkludert en uke på ferie i Hellas.

Dette er riktignok fra i går, men jeg kommer likevel til å leve en stund på denne fantastiske solnedgangen fra terrassen:)
Det er helt greit å være hjemme i Norge nå!

Når isbilen kommer og far er hjemme alene, da kan endelig en boks med tyrkisk pepper is føle seg velkommen:)

Redigert:
Ikke helt hverdagslig men en syvretters meny med tilhørende vin på Solsiden på ettårsdagen for forlovelsen med nå konemor og bursdagen hennes er virkelig noe å like :D

-Et par-tre-fire-fem-seks osv timer i elva med en fluestang etter endt arbeidsuke, når været er topp og alt bare er stille og rolig