Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

5 på eksamen, sommerferien er et faktum

Lørdag er det til Sri Lanka- Mandag er det Los angeles i første klasse fra Sri Lanka, via Kuala Lumpur - Hong Kong og London. Vet ikke om så mange mellomlandinger gjør livet godt å leve for dere. Men for meg kunne det ikke blitt bedre!

@hipphurra Jeg er en person som forflytter meg fra A til B med kortest mulig tid. Det vil si at jeg går i nogenlunde høyt tempo og jeg blir irritert av folk som dasser bortover fortauet. Derfor virker turen din helt på tryne i mine øyne. Nå vet ikke jeg om du har en fetish for mellomlandinger, men å fly til LA via Sri Lanka, Hong Kong og så London er virkelig helt tullete, selv på første klasse.
Hong Kong - LAX er vel +- 12 timer
Hong Kong - London er vel +- 13 timer
Hong Kong - LAX via London er vel 25 timer + layover.

Nå vet jeg jo ikke hvor lenge du har planlagt å være i KL, HK og London, men i mine øyne virker som om du er ekstremt glad i å fly og ikke minst, mellomlande.

Grattis med 5 på eksamen, og kos deg på tur :)

Redigert av en moderator:
Hehe @Golfballen du skulle bare vist hvor mye galskap som ligger bak. Her er ingenting overlagt til tilfeldighetene.
Fly er blitt nøye plukket ut etter om de er med den nye første klassene eller ikke.
Seter har blitt nøye valgt etter lesing om hvordan bråker minst og hvor det er minst trafikk fra cabin crewet.
Flyplasser har blitt valgt utifra om de har golfbiltransfer eller spa.
Selskaper har blitt nøye valgt ut så det ender opp med et sølvkort på slutten av reisen.
Menyer har blitt lest, anmeldelser har blitt vurdert.
Selskaper som server Dom Perignon 2002/2003 foran 2001 har blitt dumpet.
For å nevne noe, her tar jeg jo ikke med beregningene på hjemveien. Det blir jo ikke akkurat direkte det heller.

Det blir 11 timer i Hong Kong, akkurat nok til å reise inn å få seg litt Dim Sum. Annet enn det er det bare tid til litt lounging og massasje :p

Fått mye hakeslepp av turer før, men også av klokkekjøp... Så begynner å bli vant til det :cool:

Regner med at The terminal er favorittfilmen din? Hehe.

Jeg synes ikke det er så sprøtt, en mer luftig form for interrail?

God tur!

Hehe @Golfballen du skulle bare vist hvor mye galskap som ligger bak. Her er ingenting overlagt til tilfeldighetene.
Fly er blitt nøye plukket ut etter om de er med den nye første klassene eller ikke.
Seter har blitt nøye valgt etter lesing om hvordan bråker minst og hvor det er minst trafikk fra cabin crewet.
Flyplasser har blitt valgt utifra om de har golfbiltransfer eller spa.
Selskaper har blitt nøye valgt ut så det ender opp med et sølvkort på slutten av reisen.
Menyer har blitt lest, anmeldelser har blitt vurdert.
Selskaper som server Dom Perignon 2002/2003 foran 2001 har blitt dumpet.
For å nevne noe, her tar jeg jo ikke med beregningene på hjemveien. Det blir jo ikke akkurat direkte det heller.

Det blir 11 timer i Hong Kong, akkurat nok til å reise inn å få seg litt Dim Sum. Annet enn det er det bare tid til litt lounging og massasje :p

Fått mye hakeslepp av turer før, men også av klokkekjøp... Så begynner å bli vant til det :cool:

Hehe, dette hørtes jo litt interessant ut. Er selve formålet med turen å fly mest mulig?

Når man pakker ut mac minien som har ligget i en boks i et år, plugger den inn, tar update, og alt er bare velvære. Da er livet godt å leve. Har en stund "nektet" å ha laptop hjemme i håp om å klare å slappe mer av mtp jobb. Men, resultatet er bare at man sitter å knoter på iPhone, og da er det bedre å ha en stasjonær på jobb, og en bærbar hjemme:) MB Proen begynner å bli klar for en liten service med fjerning av støv i vifte osv, og da føles det bra og være online med den andre uansett.

Et bilde sier mer enn tusen ord

8A26DC5C-9012-4891-906D-7F466A47D8D0-4640-000002CBFE279049_zps9d56c6aa.jpg

Feriepenger! Samt skattepenger som er på vei, kjenner det brenner i lommen allerede.

- Ferie.
- Å dra til tannlege og få bekreftet at man har null hull.
- At jeg reiser til varmere strøk i morgen og blir der i 2 uker.

Skibladner.

Utdypning: tur med Skibladner i flott vær. Mjøsområdet er fint, og Skibladner er et utrolig flott skip. Ting går sakte, og det er like så greit.

Redigert:
- Ferie, as of today.
- At man har egen jobbtelefon som ligger godt begravet i sakspapirene på skrivepulten. Me like.
- At MFK tok til vett og skiftet trener. Arne Erlandsen er den eneste i hele verden som om mulig kan redde stumpene og berge den gamle storhet fra nedrykk til div 3. Jeg skal på Melløs i morgen, for første gang i år.
- Min Rolex 1601 som vokser på meg dag for dag, et ur jeg aldri -ALDRI - kommer til å la gå. Til de som ikke har prøvd - bli overrasket, dette er the real deal!

• Liker
Reaksjoner: Edzilla
Ny klokke i hus, krampeskriving før nestenrund unboxing, herlig vær, samboern ute på shopping, bikkja i sofaen, grilling i kveld, slippers, ikke jobb før mandag:) Ahhh..