Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

det å feire 17.mai med champagne i i rolige omgivelser på hytta på Oppdal:)
971123_10152808633965371_1211945191_n.jpg

Hytta, mitt paradis!
548687_10151851271220371_1270001847_n.jpg

Ishockey på tv, hadde vel vært bedre å vært der selv, men får nøye meg med tv'en.
Grattis til Sverige @adamskater , de gjorde jobben sin mot Canada. Måtte de knuse Finland å gå til finalen:cool:

Det gikk jo veldig greit. Absurd hvor mye Sedin-brødrene betyr; Sverige var jo grusomt dårlig før de gutta dukket opp. Idag scorte deres femmer alle målene, var ikke det også tilfelle mot Canada? De pasningene til Henrik Sedin idag var nydelige.

Redigert av en moderator:
Det gikk jo veldig greit. Absurd hvor mye Sedin-brødrene betyr; Sverige var jo grusomt dårlig før de gutta dukket opp. Idag scorte deres femmer alle målene, var ikke det også tilfelle mot Canada? De pasningene til Henrik Sedin idag var nydelige.

Herlig med VM-gull. Dette er stort i Sverige. Var veldig stort da jeg vokste opp, og enhver kotte samlet på hockey-klistermerker. Men den gang var gullet reservert CCCP, sølvet Tjekkoslovakia, bronsen Canada og fjerdeplassen Sverige ... bra at land oppløses i ny og ne :)

Henrik Sedin var jo en ekstrem konge idag igjen. Utrolig hvor mye to spillere betyr! (Unødvendig å tenke på at Schwitz måtte spille sin semifinale sent på lørdag; dette hadde nok noe å si, dessverre.)

Dette gjorde livet godt å leve!

Den utrolig herlige følelsen av å være i gang med årets Tiger Moth-sesong. Fire turer forrige fredag, og to i dag. Årets første virkelig varme dager, der man fløy uten jakke over flight suit'en. Lave skuldre og brede smil :D

Siste eksamen avvikles om 1.5 time. Med andre ord at det "praktisk talt" er sommerferie om 3.5-4.5 timer! Hade feminisme, vi snakkes forhåpentligvis aldri! :eek:

Siste eksamen avvikles om 1.5 time. Med andre ord at det "praktisk talt" er sommerferie om 3.5-4.5 timer! Hade feminisme, vi snakkes forhåpentligvis aldri! :eek:

Har igjen muntlig etter dagens matte skriftlig, men jeg skjønner godt hva du mener! Kanskje det er noen karakterer å hente på å bruke "wood watch" i dag?
WeWood-300x199.jpg
Må jo huske at de planter ett tre for hver klokke de selger ;)

Har igjen muntlig etter dagens matte skriftlig, men jeg skjønner godt hva du mener! Kanskje det er noen karakterer å hente på å bruke "wood watch" i dag?
WeWood-300x199.jpg
Må jo huske at de planter ett tre for hver klokke de selger ;)

Tror ikke selv "the mighty woodwatch" kunne reddet meg i dag. Tror såvidt at om jeg personlig hadde plantet regnskogen på nytt ville dette gått galt.

At bacheloroppgaven endelig er levert og ferien med det kan starte. Føler det burde være grunn nok til å forsvare et klokkekjøp (evt. innrømme og forsvare mitt forrige klokkekjøp til familien) :rolleyes:

@Lemen Stor gratulasjon herfra! Og feiring med klokkekjøp er noe alle her støtter fullt ut, selvsagt. God ferie! :)

@Lemen Stor gratulasjon herfra! Og feiring med klokkekjøp er noe alle her støtter fullt ut, selvsagt. God ferie! :)

Tusen takk, føles fantastisk å være ferdig! Nå var det bare å finne ut hva som kan være interessant og legge til i samlingen :eek:

Følelsen av å KNUSE de dyre syklene på vei opp bakken iført trikot når man selv sykler i dongeribukse på vei hjem fra jobb med god samvittighet over å ha klart å levere selvangivelsen uten å smadre mac'n og dø av irritasjon over dårlig brukergrensesnitt.

Når du har trillet barnevogn i over to timer i marka, og avslutter med å trille opp hele anlegget i tryvann, har Godt Brød en vogn på toppen full av gode bakevarer og en søt jente bak disken.

Når du har trillet barnevogn i over to timer i marka, og avslutter med å trille opp hele anlegget i tryvann, har Godt Brød en vogn på toppen full av gode bakevarer og en søt jente bak disken.

Liker Max!