Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Super Bowl :) har ikke mye snøring på amerikansk fotball, men setter av denne natta hvert år for å se finalen. Herlig amerikansk show på godt og vondt. Morsomt :)

• Liker
Reaksjoner: Bromle
Falcon heavy - GO!:D
D3D07A5D-C8AD-4C73-8FBE-3650BCF7CC17.jpeg
1AFEBCFF-25A7-4E8B-B2D8-51B94E8E09ED.jpeg

Sitter i bilen og venter ved Gardermoen. Hører tåpelige politikere krangle på radioen. Da jeg ikke gidder å høre mer, slår jeg over til musikk fra USB. De første ord som hyles ut er Bruce Dickinson: "No more lies!".

Kunne jo ikke vært mer passende.

8

Tips. Hun handler på Coop Extra på Majorstua - ved biblioteket. ;)
Da er det bare å begynne å stalke:eek:

Møtte henne og dattra (Anna?) for noen år siden på Ullevål. Hadde øvd i 15 år på åpningsreplikken, drømt om øyeblikket. Jeg ble så starstrucked at jeg måtte sette meg stum ned på en benk. Hvorpå jeg sendte SMS til alle mine kammiser om opplevelsen for å få trøst (hvilket jeg fikk).

Skal forøvrig på det biblioteket med kidsa i morgen tidlig, krysser fingrene:)

Møtte henne og dattra (Anna?) for noen år siden på Ullevål. Hadde øvd i 15 år på åpningsreplikken, drømt om øyeblikket. Jeg ble så starstrucked at jeg måtte sette meg stum ned på en benk. Hvorpå jeg sendte SMS til alle mine kammiser om opplevelsen for å få trøst (hvilket jeg fikk).

Skal forøvrig på det biblioteket med kidsa i morgen tidlig, krysser fingrene:)
Du er blodfan skjønner jeg:) Jeg er nok en litt «roligere fan» og har vel egentlig ikke helt landet på om jeg digger henne, eller produksjons apparatet rundt henne - som har frembrakt en rekke høyverdige «audiofile» innspillinger.
Har også fått med meg noen minneverdige konserter med henne opp gjennom årene.
Uansett, har møtt henne flere ganger både på Majorstua og på Vinderen, men har vel aldri følt for å ta kontakt eller blitt starstrucked, men absolutt en flott høyreist dame ja. Tror også jeg har møtt «blikket» hennes noen ganger, om du skjønner :D:D:D:D

• Liker
Reaksjoner: Genta
@Hammerfjord kommer snart med en referanse til en obskur nettside som i 2002 skrev at dette kom til å skje. OL i Korea er en del av en større plan for å samle riket til illuminatis nye herredømme.

;)

Først og fremst finnes det ingen samlet "Illuminati" som konspirerer og styrer "alt" inkludert verdens økonomi eller politikk... Dette er ren BS for små hjerner.
Ingen styrer verdens økonomi: det er alt for omfattende for å bli styrt.
Hadde du fulgt opp det jeg poster, hadde du ikke sett noen "obskur nettside" men bare offisielle dokumenter eller artikler fra kjente nettsider som kommer med fakta som kan sjekkes på mange andre plasser eller dokumenter(hvis du gidder i hele tatt:rolleyes:)
Har du ikke hørt om noe, betyr det ikke at det er "oppfunnet" av konspirasjonsteori spaltister på obskure nettsider: sånne plasser er jeg ikke interessert i.
Problemet er når de offisielle dokumenter eller dokumenterte etterforskninger starter å skremme folk fordi det er ikke i tråd med det de har hørt i sin MSM. Å boltre seg i det man trodde er ofte lettere enn å godkjenne en ubehagelig sannhet.
Gjør som meg: bruk mer tid å lese NSA og CIA sine deklassifiserte arkiver og du skal se at historien er ikke helt som den ble skrevet ned i avisene og skolebøkene.
Oppsøk EU sine arkiver og hacket dokumenter: det er det jeg gjør.
Angående N-Korea: alle vet at det er Rumsfeld som gjorde det mulig for landet å utvikle sin atom program gjennom ABB selskapet når han var "non-executive director" der.
Det er gammel nytt...
https://www.theguardian.com/world/2003/may/09/nuclear.northkorea