Ignorance is bliss
Først og fremst finnes det ingen samlet "Illuminati" som konspirerer og styrer "alt" inkludert verdens økonomi eller politikk... Dette er ren BS for små hjerner.
Ingen styrer verdens økonomi: det er alt for omfattende for å bli styrt.
Hadde du fulgt opp det jeg poster, hadde du ikke sett noen "obskur nettside" men bare offisielle dokumenter eller artikler fra kjente nettsider som kommer med fakta som kan sjekkes på mange andre plasser eller dokumenter(hvis du gidder i hele tatt)
Har du ikke hørt om noe, betyr det ikke at det er "oppfunnet" av konspirasjonsteori spaltister på obskure nettsider: sånne plasser er jeg ikke interessert i.
Problemet er når de offisielle dokumenter eller dokumenterte etterforskninger starter å skremme folk fordi det er ikke i tråd med det de har hørt i sin MSM. Å boltre seg i det man trodde er ofte lettere enn å godkjenne en ubehagelig sannhet.
Gjør som meg: bruk mer tid å lese NSA og CIA sine deklassifiserte arkiver og du skal se at historien er ikke helt som den ble skrevet ned i avisene og skolebøkene.
Oppsøk EU sine arkiver og hacket dokumenter: det er det jeg gjør.
Angående N-Korea: alle vet at det er Rumsfeld som gjorde det mulig for landet å utvikle sin atom program gjennom ABB selskapet når han var "non-executive director" der.
Det er gammel nytt...
https://www.theguardian.com/world/2003/may/09/nuclear.northkorea