Phenix
Støttemedlem
Å se at det finnes mennesker som gjør dette
Dette var meget,meget sterkt og se,men på en god måte
Å se at det finnes mennesker som gjør dette
Dette var meget,meget sterkt og se,men på en god måte
Bestilte noen skjorter fra USA før jul. I dag morges ringer DHL-sjåføren og lurer på om noen er hjemme. Samboer skal jo være dét, så jeg ringer henne, men ingen svarer. Ringer sjåføren opp igjen, og han kan gi meg 20 minutter før han er ute av området.
Samboer svarer fortsatt ikke, så jeg ringer sjåføren og melder pass. Han forteller at han skal videre til Spydeberg, men at han muligens kan forsøke å levere på kvelden. Jeg tenker "ikke verst", men tar det for gitt at pakken nå forblir i bilen til over nyttår.
Klokken fem, mens jeg sitter på Peppe's og mumser halvstekt pizza med familien ringer han plutselig:
"Er du hjemme"?
"Øh, nei. Hvor langt unna er du?"
"Ti minutter. Drar fra Strømmen nå".
"Jeg sitter på Peppe's på Strømmen?"
"Er der om tre minutter!"
Dette var den siste leveringen han hadde før han fikk to dager fri.
100% mitt problem at ingen åpnet da han ringte på, og at han gad å ta seg bryet med å ordne en levering på overtid er langt mer enn jeg forventer i dagens "effektiviserte" samfunn.
Har en del kontakt med DHL via jobben, og kommer til å sørge for at sjefen hans hører om dette. Alt for sjelden man opplever at noen i tidspressede servicenæringer gjør det lille ekstra i dag.
Vil forøvrig også nevne at sjåføren ikke var etnisk norsk. Ikke at det har så mye å si for sammenhengen, men etnisitet blir så ofte trukket frem med negativt fortegn, at jeg føler det kan være greit med et lite bidrag den andre veien også.
Fra Trondheim, med både Hansa og Ringnes i kjøleskapet! tøft!
At det etter et besøk til besteforeldrene plutselig står en vintage (men merkverdig strøken) Bang & Olufsen LP spiller i stuen min. Noen ganger briljerer de virkelig. Nå får naboene bare stålsette seg
Å få se karakterkortet for 1 term.
Jeg føler, eller tror, det ikke er noe skivebom å si "Gratulerer"?
8-D
Blir ikke skivebom det Petter, fikk 5,6 i snitt!