Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Bumping av reklame for Østensjø Barne og Ungdomsteater sine forestillinger.

Legg merke til at det er premiere på Barnegruppen (5, 6, 7 klasse) på søndag, og Ungdomsgruppen (8, 9, 10 klasse) på mandag. Deretter er det annenhver dag ut uken. Begge gruppene har forestilling på lørdag.

Ta med barn og venner og støtt opp om lokale kultur-tiltak!

OEBUT001.jpg


8-D
 
At Diplomis står å deler ut is i kantina når sola skinner ute er et stor pluss i en ellers normal jobbdag.
 
Når tre unger på snart 6, 4,5 og 3 år strømmer mot meg hver dag fra hver sin retning når jeg henter dem i barnehagen, og er glade for å se meg :)
 
Over 7 måneder uten røyk / nikotin. Slutta tvert i fjor sommer - og brukt penger på klokker i stedenfor. Sunnere, mer morro - og "det gjør livet godt å leve". :)

Feire ettårsdagen med ny klokke? Hm - kanskje det...
 
Om jeg kjøper ei ny klokke (Sea Dweller 4000 eller en GMT Master II BLNR) som belønning om 5 måneder, så driter jeg en lang marsj i tidsdomenet "Nå". :cool:

Dagens moral er at man aldri skal stole på en ex-røyker. De kan finne på de utroligste ting for å fortsette som røykfrie...
 
Taxitur på 30 min hjem fra byen = 120kr
McSpicy meny fra Mac'ern = 50kr

Gotta love Singapore. Synd at drinkene på byen er 30% dyrere enn Norge
 
Om jeg kjøper ei ny klokke (Sea Dweller 4000 eller en GMT Master II BLNR) som belønning om 5 måneder, så driter jeg en lang marsj i tidsdomenet "Nå". :cool:

Dagens moral er at man aldri skal stole på en ex-røyker. De kan finne på de utroligste ting for å fortsette som røykfrie...

Helt riktig!!!
Ikke stol på en ex-røyker!!!

Penger spart?
Nei. Det er svidd av på en ny flott klokke!!
Klager? Tja.... Uansett så har en fin klokken en annenhåndsverdi! Brukte sigaretter kan vel ansees som "tapt" eller "annenhåndsverdi = 0"!

Ingen problemer, ingen å stole på!!!

Just go for it!!

(Søren at jeg aldri har røyket!!) Hvis jeg begynner....?


:cool:
 
"Pappa, hal du på Subben min? Kuuult."
Linus, fem år.

Har bevisst unngått å lære ham at arvegodset heter "Rolex". "Sub" er uansett mer WIS.

Bra han synes den er kuuul da.