Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Det blir GTG i Oslo!!

Jeg fikk ikke vært med sist, så dette blir min første GTG!
Da med unntak av Urmaker kurset som var i Juni i fjor!

Jeg gleder meg virkelig til å treffe andre TS'ere!

8-D
 
...at feriepengene er ankommet og ferien er allerede betalt, så da kan man sysle litt med tanker om klokkekjøp i stedenfor.
 
Når du kommer ut til bilen på parkeringplassen på Sola (flyplass...) for to dager siden og noen har kjørt i bilen uten å lage bulk men likevel satt igjen noen seriøse skraper i døren og framskjermen på passasjersiden og du tenker "Ja, ja, ikke noe å gjøre med det!" og ikke bekymrer deg over saken eller tenker mer på den foruten å skrive en lang setning om den på et klokkeforum i etterkant.
 
Når du kommer ut til bilen på parkeringplassen på Sola (flyplass...) for to dager siden og noen har kjørt i bilen uten å lage bulk men likevel satt igjen noen seriøse skraper i døren og framskjermen på passasjersiden og du tenker "Ja, ja, ikke noe å gjøre med det!" og ikke bekymrer deg over saken eller tenker mer på den foruten å skrive en lang setning om den på et klokkeforum i etterkant.

Si som Raga Rockers: "Er det ikke godt å ha no'n å hate? Er det ikke godt å slå dem flate"!

:cool:
 


tumblr_m3oovqY2aT1qii6tmo1_250.gif
 
At det er Champions League finale i kveld! Det gledes!!

[video=youtube;CHXT6NasmFw]https://www.youtube.com/watch?v=CHXT6NasmFw[/video]
 
Familien på hyttetur og jeg er alene hjemme pga. beredskapsvakt. Har rett og slett wasted en hel dag akkurat som jeg ville. :)
 
Familien på hyttetur og jeg er alene hjemme pga. beredskapsvakt. Har rett og slett wasted en hel dag akkurat som jeg ville. :)

The time you enjoy wasting is not wasted time

- Bertrand Russel eller John Lennon (alt etter hvem på internett du tror på)
 
Sånn passe nede i 2. Conagen, sitte på balkongen rundt midnatt i shorts.....lenge siden jeg har slappet av så godt :)
 
Å ha en sønn som gliserer fra øre til øre med ny klokke på armen.
 
Når siste arvingen endeleg ser ut til å ha funne roen. Nesten 6 månadar tok det før me kunne fullføre eit heilt måltid utan intens skriking og spising på skift. Life is good:)
 
Egentid! Frøken og arvingene på hyttetur i et døgn.
Tiden bruktes til utepils med kompis og påfølgende kino (Godzilla :cool:), eBay og Tidssonen og skolearbeid
 
Møtte opp på bensinstasjonen med så godt som tom tank, varsellampa for drivstoff hadde lyst et par mil. Fylte opp tanken og når jeg kommer til kassa sier personen der at han vet ikke om han kn ta imot betaling !? 30 sekunder senere blir jeg sendt ut døra, problemer med betalingssytemet. Ser at de stenger ned hele stasjonen når jeg kjører ut. Gratis full tank ! woohoo...
 
Eddik med et par dråper Zalo i (reduserer renning og dermed collateral damage) mot løvetann. Billig, effektivt og miljøvennlig.

EDIT: @adamskater: Hell over på en sprayflaske hvor du kan stille inn en tynn stråle (ikke forstøving) og sprut sakte/mykt og kontrollert på bladene til løvetannen. Det begrenser graden av dødt gress/andre døde vekster.



 
Redigert av en moderator: