Når plenklipperen berre starter med en gang etter å ha tatt den ut av vinteropplaget.
Honda?
Når plenklipperen berre starter med en gang etter å ha tatt den ut av vinteropplaget.
Vinteren begynte dårlig, men etter påske har det vært flotte forhold, så nå tar jeg igjen det tapte. Barna her i huset klarer seg selv, eller er med på tur, og covid-19 har for min del medført at jeg styrer arbeidstiden nokså fritt - Teams til frokost, ut på tur, mere Teams, og papirarbeid på kvelden.Herlig!
Ikke fått ett sekund på snø i år grunnet familieforøkning og covid-19
Min datter fikk problemer med Camry'n på EU-kontroll.
Toyota i Kristiansand reagerte på innpress på sommerfelgene.
Dette er felger som jeg kjøpte i apriil 2016 og bilen har derfor vært EU-godkjent flere ganger siden med disse. Men nå hadde de satt seg på bakbeina.
Jeg kontaktet DekkTeam hvor jeg kjøpte felgene. Der var det service på øverste hylle.
Hva som hadde skjedd i 2016 er uklart, da felgene ble plukket ut som "passende til bilen". Men en dialog mellom DekkTeam (http://www.dekkteam.no/) i Kristiansand (hvor min datter bor) og Alnabru (hvor felgene var kjøpt) ordner det nå slik at de setter på vinterdekkene og godkjenner bilen. Jeg får nye sommerfelger kostnadsfritt. OK, jeg spanderer ny gummi på dem. De gamle sommerfelgene har jo rullet en del sesonger.
Proff service fra DekkTeam. Jeg har brukt dem før, og tror jeg vil fortsette med det.
8- D
Dette var jo eksepsjonelt bra! Frister å ta neste dekkhandel der.
Dette var jo eksepsjonelt bra! Frister å ta neste dekkhandel der.