Bra å se!Det er sant. Heldigvis er det fortsatt mulig å få pen sjøørret i fjorden
Denne gikk i håven ikveld.
Vis vedlegg 195532
Aner ikke. Vet ikke hva noe på kjøkkenet er. Vet bare det var en stor og dyr sak som kostet hele vår felles kvote på julepresanger det året.
Jeg kan fire ting på kjøkkenet: ta ut av oppvaskmaskinen, sette inn i oppvaskmaskinen, sette på kaffe og spise maten.
Forsøkte en gang å koke egg, men klarte å svi hele gryta.
Nå bygget vi dette huset for litt over 11 år siden. For ca 8-9 år siden ropet jeg kona bort til kjøleskapet og kunne fortelle at jeg hadde funnet en hemmelig skuff der som vi ikke hadde sett før.
Kona kikket dumt på meg og sa "trekk ut skuffen og se".
Det var vist potetskuffen.
Den hadde ikke jeg sett eller åpnet på de første 8-9 årene. Og heller ikke de ca 2 årene som er gått etter det.
blåbosch og børsteløs er tipp topp!
Rykende ferskt "noon barbari" - det lokale bakeriet baker det akkurat slik det bakes på tradisjonelt vis i Iran, og smaken er helt himmelsk!
Vis vedlegg 195848
Stasjonsveien 102, 2010 Strømmen. Det står "نانهوایی سترومین" på skilta over inngangsdøra/fasadenhvor er dette bakeriet?
Gøy! Noen har satt opp en kasse til kattugle på min svigermors eiendom i Larvik/Sandefjord. Der er det kattugle, men har ikke vært og sett til den etter vinteren. Den lokket/markerte mye i november/desember. På treet kassen er satt opp på er det et godt belte med glatt plast, så vi får håpe det holder måren unna!
Min første bassgitar,
Tusen takk!-Gratulerer! Gitarer har jo, som kjent, litt for mange strenger.
(Prøvde å spille bass da jeg studerte for -host- noen år siden - det var veldig moro, og i min bok langt mindre frustrerende enn å lære seg gitar skikkelig.
Fingertuppene mine var også veldig takknemlige.)