Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Aftenposten søndag 16.11

Det ser ut til at vi har en klokkevenn i Aftenposten! Se dagens Aftenpostens Økonomi og karriere seksjon siste side! Tiden går - Måneklokken består!
 
Å komme hjem fra jobb en regntung novembermandag med 6°C ute, skifte til supermyk flanellskjorte, joggebukse og tykke ullsokker og bli servert karbonader med remulade og løk.
 
@Trulle75 leste samme artikkel men dro motsatt konklusjon :p

Jeg tror, og håper, ikke artikkelen var ironisk. Når noen skriver:
"Men en sånn imponerer ikke oss som vet hvilken klokke som virkelig er Drømmeklokken.
Det er Måneklokken" Så tror jeg det er en av oss :confused:
 
Redigert av en moderator:
Veldig artig å lese artikkelen. Det var ikke dyp forskning, men mest artig at noe slikt kommer i Aftenposten.
Det er slikt som glimter til i en ellers ganske traust avis! Og veldig hyggelig å lese sammen med kaffen!

Så kan vi håpe at det ikke var den siste!

:cool:
 
At barna på SFO kaller meg "Herr Klokke", siden jeg alltid fikler med klokken og tar bilder av den her og der :)
 
Foster-s-Cool-Navy-Blue-1308278-1-65579.jpg
 
På samme tema som @Skovdahl, norsk skattesystem/praksis med halv skatt på jullønnen kan likes.
Gikk så galt at jeg spanderte både meg og min tiltenkte en kjøpekaffe.
 
Redigert av en moderator:
Denne samtalen kunne jeg godt postet i tråden Nei det kan jeg ikke like - hverdags edition - men poster den her heller da jeg liker halvfulle glass fremfor halvtomme.

(Kona har begynt å gå med min 14060)

Jeg: Liker du klokka ennå? (og smyger min 114060 opp på siden av 14060)
Kona: Ja - og jeg synes egentlig denne (14060) er litt feminin og du bør heller ha den brede (114060)...
Jeg: Huh. Du vet at hvis du sier det på et forum så blir du banned?
Kona: Huh?

Mistenker at min 14060 er konvertert til femiklokke her hjemme. :rolleyes:
 
Årets andre perfekt stekte ribbe, tre slag Glenmorangie og gnr på spotify for å lugne stemningen etter at gjestene har vendt snuta hjemover.. Perfekt (småbarnsforeldre) lørdag.
 
Småbarnforeldere lever fra hånd til bleie - og man unner dem all fritid de kan få. :)

Hilsen
"Sov ikke to netter på rad på 17 måneder"
 
Flere ting i hverdagen gjør livet godt å leve:

  • det er mørkt ute. Utrolig mørkt til å være Rogaland, men pytt sann - om under 3 uker så snur det mot lysere tider
  • trening i morgen tidlig. Herlig å trene før jobben starter
  • leter etter en 114270, 214270 eller en vintage mens kaffen nytes nær peisen
 
Redigert:
Våkner opp etter èn fuktig aften, og finner ut at vi har bestillt t/r New York, Tallinn, London og Thailand.

Tot. pris: 6500kr :)
 
Tok med guttungen på fem på hans første hockeykamp. Førstedivisjon. Kaldt i hallen. Et sportslig nivå som ikke hjalp på varmen. Når man da, etter femten minutter av første periode, ser en gutt med stjerner i øynene som ser opp på en utbryte: "dette er gøy!" smelter pappahjertet.

En ny Furuset-supporter ble født i dag, 25 år etter at pappa gikk og så Geir Hoff, Steve Allmann, Ole-Eskild Dahlstrøm, Petter Saltsten & co.

Dette er nesten like stort som da han sa "Submaliner" for første gang. Nesten.